Gå til innhold

Hva slags forsikring har dere på hund?

Tingelling

Anbefalte innlegg

Spørsmål 1: hvilke dekning har dere? 60’ eller 90’ som agria har?

spørsmål 2: har dere livsforsikring på hunden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fremtind, hadde de på forrige hund og var veldig fornøyd med dem. Har 50.000, men uten den dynamiske egenandelen til agria, bare fast egenandel på 2500, uansett hvor dyr operasjon det er. Blir dyrere med 10 år, men det jo logisk. 

Har ikke livsforsikring da vi har en billig blandingshund. 

Anonymkode: ec6f9...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Tryg Extra på våre. Beste er å lese på nettsiden til Tryg. Byttet over fra Agria for å få bedre dekning. 

Anonymkode: 3b8d0...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Agria, vet 60.000. Ble veldig dyrt kontra hva de dekket og egenandel % til slutt, pluss generelt dårlig kundeservice og vanskelig å komme gjennom på tlf. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arx skrev (20 timer siden):

Hadde Agria, vet 60.000. Ble veldig dyrt kontra hva de dekket og egenandel % til slutt, pluss generelt dårlig kundeservice og vanskelig å komme gjennom på tlf. 

Har samme opplevelse med Agria. Koster 8000,- pr. år for en 7 år gammel hund som aldri har vert syk. Vi tok sjansen på å si opp avtalen.

Endret av Golf-gti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vært fornøyd med Agria, men tror agria er best om man har oppdrett. 
Jeg har nå i klp, men tror der er det ikke direkteoppgjør med veterinær. Dog har pengene raskt kommet inn på konto når det er sendt inn. 
hatt sparebanken øst og vært fornøyd der, de har direkteoppgjør med veterinær. 

har livsforsikring på begge mine hunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremtind - Men valgte for lite dekning -15.t.- for å kunne betale lite...men det skulle jeg ikke gjort for den måtte ta en bitteliten operasjon og vips så var 15.t. brukt😑

Anonymkode: c6c08...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt vilkårene, men har hatt Gjensidige på hundene våre i ca 15 år. Mener det eneste vi ikke valgte dekning på var rehabilitering med vanntrening osv. Er uansett ikke noe slikt tilbud her vi blir.

Har alltid vært utrolig fornøyd! Aldri noe stress, fått kjapt utbetalt osv. Liker når ting bare funker!

Endret av Rosa Dartle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 90.000 på Agria men har heldigvis ikke hatt bruk for den så jeg veit ikke hvordan service er. Har ikke livsforsikring,  hvis hunden min dør så tror jeg penger er det siste jeg tenker på. Er ikke en brukshund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...