Gå til innhold

Julegave til god nabo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg skulle foreslå konfekt da jeg klikket meg inn i tråden:) Enten konfekt eller en juleblomst 

Anonymkode: 11d25...7e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor godt kjenner du naboen? Og hva slags pris ser du etter? 

Om du kjenner vedkommende og vet om interesser eller behov, så ville det jo vært absolutt best å gi noe h*n enten trenger eller ønsker seg/får bruk for. 

Om du ikke kjenner vedkommende godt, men har en hyggelig relasjon, så er konfekt, en flaske vin, en matkurv eller sånne spekefat man får kjøpt en hyggelig gest. 

Anonymkode: 4b179...366

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er konfekt innafor?

Anonymkode: 0c925...08b

Alder?

Jeg tenker «konfekt» er noe man gir og får når man er 70+. Så er en eller begge i det segmentet? Supert.

Er dere ikke i det segmentet? Hva med å heller gi noe lokalprodusert mat? En god flaske eplemost, lokalbrygget øl, syltetøy fra gården nedi veien, honning fra bikubene i nabolaget? Eller - om du vet vedkommende elsker sjokolade - kjøp heller mindre kvanta og gå opp i kvalitet. Også her finnes det lokale produsenter som kan sitt håndtverk (noe man ikke kan si om de store kommersielle aktørene) 

Anonymkode: 9b671...b12

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Alder?

Jeg tenker «konfekt» er noe man gir og får når man er 70+. Så er en eller begge i det segmentet? Supert.

Er dere ikke i det segmentet? Hva med å heller gi noe lokalprodusert mat? En god flaske eplemost, lokalbrygget øl, syltetøy fra gården nedi veien, honning fra bikubene i nabolaget? Eller - om du vet vedkommende elsker sjokolade - kjøp heller mindre kvanta og gå opp i kvalitet. Også her finnes det lokale produsenter som kan sitt håndtverk (noe man ikke kan si om de store kommersielle aktørene) 

Anonymkode: 9b671...b12

Slutten av 50 årene.

Anonymkode: 0c925...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok gått for en pose god kaffe eller te. Kanskje i kombinasjon med sjokolade eller hjemmelagde julekaker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gode «gamle» nabo er mann og alene i slutten av 60 årene, han får alltid en stor kakeboks med div julekaker, de vet jeg han setter pris på. Hvis ikke så ville jeg kanskje tenkt på en juleblomst. 

Anonymkode: bde25...2e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God eplemost eller gløgg ol fra Jacobs utvalgte, kjøp gjerne tre ting for er 3 for 2 på meny nå. 

Anonymkode: 7d8f5...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok blitt glad for en pose kaffe og en litt eksklusiv, men gjerne liten, sjokolade. Eller en flaske vin. Konfekt hadde også falt i smak. Egentlig hva som helst som kan spises eller drikkes, ting har jeg mer enn nok av fra før. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...