AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Etter å ha datet en mann i flere måneder der vi hadde daglig kontakt og hyppige treff, fikk jeg høre via andre at han hadde begynt å tilbringe tid sammen med den utro eksen sin. Det ble slutt mellom de noen måneder før jeg og han begynne å treffe hverandre. Da jeg konfronterte han med det jeg hadde hørt, innrømmet han at de var på vei til å finne tilbake til hverandre igjen. Han villle fortsatt at jeg og han skulle ha kontakt, men heretter som venner. Selv om han den tiden vi datet ikke var klar for et forhold ennå, inkluderte han meg i fremtidsplanene sine. Derfor kom dette med eksen som lyn på klar himmel for meg, fordi han hele tiden forsikret meg om at han aldri skulle gå tilbake til henne igjen. Er det slik at man ikke har noen forpliktelser overfor hverandre etter å ha datet en tid? Jeg ble så skuffet og såret over oppførselen til denne mannen at jeg ikke vet om jeg vil utsette meg selv for dette flere ganger. Anonymkode: 0eb33...a15 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 heia jeg har ikke all verdens erfaring men er fullstendig enig med deg... Men virker som når man dater noen så er det ikke bestandig en betyr så mye for andre... men i ditt tilfelle så var han rimelig nysingle etter som de skilte lag noen mnd'er før. Så er det alltid ett rødt flagg at de fort kan finne på å gå tilbake til sine ekser. Dvs. han er ikke ferdig med henne enda følelsesmessig... bare trekk deg unna. Date andre men tenk at det mest sannsynligvis ikke vil funke for de uansett hvis hun var utro sist. Hva har endret seg lissom? Så kan du være klar da når han er single og sikkert hakket enda mer over eksen enn nå. Gjerne la han få være alene en stund..for helt sikkert så kommer noen til å bli hans rebound i begynnelsen. Det er jo ikke noe spill. Men folk er bare ikke ærlige støtt. De vil ha i pose og sekk og helgardere seg på beste mulig måte ser det ut for i hvertfall. håper det ordner seg. Anonymkode: 0d31e...cf1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Menn gjør det som passer dem. Du må være veldig konkret med forventninger og avklare hva som gjelder for dere fra tidlig av, ellers så kan man fort ende opp å date i 11 måneder og tro at man er et par og at neste steg er å gjøre det offisielt for hverandres venner og familie, mens han neida han bruker fortsatt Tinder og syns et forhold er altfor mye å forvente av han og skjønner ikke hvorfor du plutselig maser om det 🤷♀️ Anonymkode: 40ea8...ed1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå