Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og kjæresten har vært sammen i snart 3 år. Jeg vurder å slå opp med han fordi vi krangler nesten hele tiden. Og vi har alltid hatt dårlig sex. Jeg skjønner at sex ikke har alt å si altså. Jeg han er jo en trygg person, men han vil alltid krangle og/eller diskutere alt. Har prøvd å bytte samtale tema, men da blir han bare sur. Vi eller jeg da har slått opp før, men da gikk jeg tilbake fordi jeg klarte ikke å gi slipp. Er lei av at alt skal bli til en krangel. Jeg prøver også å ha en god tone mellom oss med å prøve å si eller gjøre noe gøy i blandt, men det blir som regel ikke en ekte latter fra han.. mener selvfølgelig at det er fult lov å ikke synes alt er like gøy eller morsomt. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 107ee...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker om KG skal påvirke om du skal være i forholdet, så er du nok ikke klar for kjæreste 

Anonymkode: cc769...cd1

• Liker 2
Skrevet

Å starte krangler for å kunne skylde på kjæresten sin for dårlig stemning; det er ikke en trygg person.
Det er veldig usannsynlig at ikke dette blir verre, om han ikke er åpen for å bli med til f.eks. rådgivning.
Uansett tenker jeg at det bare er å utsette et brudd, når han opptrer så umodent.

Skrevet

Ja slå opp, herregud, livet er altfor dyrebart til å kaste bort på toxic forhold og dårlig sex!

Anonymkode: 43e27...738

• Liker 1
Skrevet

Slå opp hvis du ikke har lyst til å ha det sånn. Bli hvis du ønsker å ha det sånn. Om han har vært slik alltid, så endrer han nok ikke plutselig personlighet.

Anonymkode: 1063d...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...