AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Har slitt med angst og indre uro dette året, som kommer og går. I dag skulle jeg på min første psykologtime. Det er 2 timer unna i bil, med ferge. Bare det å kjøre dit alene, redd for å få angst i bilen eller langt hjemmefra.. Satt meg i bilen i dag og bare kjørte. Kom frem, hilste på psykologen og jeg klarte det 💪🏼 for en mestringsfølelse. Så fornøyd med meg selv Anonymkode: 2457d...f48 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette. Men så bra. Gratulerer du kan være stolt av deg selv. Anonymkode: 313a8...740
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette. Men så bra. Gratulerer du kan være stolt av deg selv. Anonymkode: 313a8...740 Det er godt å utfordre angsten, og sitte igjen med mestring. Mestring er det som tar knekken på angsten. Anonymkode: 2457d...f48
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Bra jobba! 🌟 Anonymkode: 4c276...98f
umAxa Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Har slitt med angst og indre uro dette året, som kommer og går. I dag skulle jeg på min første psykologtime. Det er 2 timer unna i bil, med ferge. Bare det å kjøre dit alene, redd for å få angst i bilen eller langt hjemmefra.. Satt meg i bilen i dag og bare kjørte. Kom frem, hilste på psykologen og jeg klarte det 💪🏼 for en mestringsfølelse. Så fornøyd med meg selv Anonymkode: 2457d...f48 Bra gjort! Dette er et anker som du skal ha med deg videre om du skulle i fremtiden kjenne på uro og angst igjen. Ankeret skal holde deg samlet og bevise at du har klart det en gang før, så du kommer deg fint gjennom dette igjen med en ny seier på andre siden 💯 1
endo Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 33 minutter siden, AnonymBruker said: Har slitt med angst og indre uro dette året, som kommer og går. I dag skulle jeg på min første psykologtime. Det er 2 timer unna i bil, med ferge. Bare det å kjøre dit alene, redd for å få angst i bilen eller langt hjemmefra.. Satt meg i bilen i dag og bare kjørte. Kom frem, hilste på psykologen og jeg klarte det 💪🏼 for en mestringsfølelse. Så fornøyd med meg selv Anonymkode: 2457d...f48 Så bra meget godt jobbet du bør virkelig være fornøyd med deg selv. Angst er ikke noe spøke med. Lykke til videre dette klarer du 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #7 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har slitt med angst og indre uro dette året, som kommer og går. I dag skulle jeg på min første psykologtime. Det er 2 timer unna i bil, med ferge. Bare det å kjøre dit alene, redd for å få angst i bilen eller langt hjemmefra.. Satt meg i bilen i dag og bare kjørte. Kom frem, hilste på psykologen og jeg klarte det 💪🏼 for en mestringsfølelse. Så fornøyd med meg selv Anonymkode: 2457d...f48 Så fantastisk!! Vær stolt av deg selv, det der krevde MYE!! Klapp på skuldrene !! Anonymkode: ddfce...0d2 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #8 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så fantastisk!! Vær stolt av deg selv, det der krevde MYE!! Klapp på skuldrene !! Anonymkode: ddfce...0d2 Jeg har kjørt denne veien hundre ganger før - alene. Men etter den helvetes angsten kom, så er jeg så redd for å få den når jeg er langt hjemmefra og alene. Men siden jeg er så heldig å fikk psykolog, som skal hjelpe meg nettopp med dette, måtte jeg bare presse meg. Hvis ikke mister jeg jo muligheten til å få hjelp. psyklogen virket grei, og det gikk fint å snakke med han. Satt å stirret litt og hadde sitt psykolog blikk, men det får bare være. Bare glad jeg får hjelp Anonymkode: 2457d...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå