Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nettop levert en eksamensoppgave og innså at jeg gjorde en feil. Isteden for å referere til kursnotater med navn til foreleseren og år, skrev jeg navn til kurset og år… skal jeg stryke? Ellers er alle andre kilder oppgitt og perfekt… stresser så mye nå😭

Anonymkode: a7f30...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stryker ikke på grunn av en referansefeil. Det kan derimot påvirke helheten, og dermed hvilken karakter som settes. 

Anonymkode: 39c32...aaf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei, har nettop levert en eksamensoppgave og innså at jeg gjorde en feil. Isteden for å referere til kursnotater med navn til foreleseren og år, skrev jeg navn til kurset og år… skal jeg stryke? Ellers er alle andre kilder oppgitt og perfekt… stresser så mye nå😭

tviler på at du stryker pga en liten referanse feil. Er resten av kildehenvisningene korrekte er det ikke en gang sikkert sensor legger merke til eller bryr seg. I verste fall blir du bare trukket bitte litt.

Anonymkode: 3cb62...322

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan aldri tenke meg at du stryker på en så liten feil. I verste fall vil det trekke ned hvis du vipper mellom to karakterer. I beste fall vil ikke sensor se det i det hele tatt. 
Hilsen sensor

Anonymkode: 60747...ba8

• Hjerte 1
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Hvordan gikk det?😉

Anonymkode: 8c409...bfc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 16.08):

Hvorfor i alle dager refererer du til kursnotater? Du må jo referere til originalkilden.

Anonymkode: 30b57...cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...