AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Hei, har nettop levert en eksamensoppgave og innså at jeg gjorde en feil. Isteden for å referere til kursnotater med navn til foreleseren og år, skrev jeg navn til kurset og år… skal jeg stryke? Ellers er alle andre kilder oppgitt og perfekt… stresser så mye nå😭 Anonymkode: a7f30...41c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Du stryker ikke på grunn av en referansefeil. Det kan derimot påvirke helheten, og dermed hvilken karakter som settes. Anonymkode: 39c32...aaf 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei, har nettop levert en eksamensoppgave og innså at jeg gjorde en feil. Isteden for å referere til kursnotater med navn til foreleseren og år, skrev jeg navn til kurset og år… skal jeg stryke? Ellers er alle andre kilder oppgitt og perfekt… stresser så mye nå😭 Anonymkode: a7f30...41c tviler på at du stryker pga en liten referanse feil. Er resten av kildehenvisningene korrekte er det ikke en gang sikkert sensor legger merke til eller bryr seg. I verste fall blir du bare trukket bitte litt. Anonymkode: 3cb62...322 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Kan aldri tenke meg at du stryker på en så liten feil. I verste fall vil det trekke ned hvis du vipper mellom to karakterer. I beste fall vil ikke sensor se det i det hele tatt. Hilsen sensor Anonymkode: 60747...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #5 Skrevet 10. desember 2024 Hvordan gikk det?😉 Anonymkode: 8c409...bfc
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #6 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 16.08): Hei, har nettop levert en eksamensoppgave og innså at jeg gjorde en feil. Isteden for å referere til kursnotater med navn til foreleseren og år, skrev jeg navn til kurset og år… skal jeg stryke? Ellers er alle andre kilder oppgitt og perfekt… stresser så mye nå😭 Anonymkode: a7f30...41c Hvorfor i alle dager refererer du til kursnotater? Du må jo referere til originalkilden. Anonymkode: 30b57...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå