AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Dårlig ide. Unødvendig å oppsøke skuffelser. Anonymkode: d5c54...0c4 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dårlig ide. Unødvendig å oppsøke skuffelser. Anonymkode: d5c54...0c4 Men jeg har blitt forelsket i alle guttene jeg har ligget med, er forelsket i 5 gutter samtidig, men får angst av tanken på å aldri møte dem igjen. Har blokket noen av dem, men han siste bor ikke i samme by som meg, så vet ikke hvor negative konsekvenser det kan få liksom… Jeg vil jo ha sex, men følelsene blir bare en bivirkning Anonymkode: 9c0e9...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dårlig ide. Unødvendig å oppsøke skuffelser. Anonymkode: d5c54...0c4 Og jeg har seriøst ingenting annet som gir meg ordentlig glede Anonymkode: 9c0e9...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Det er bare du som kan vite om det vil være verdt det for deg eller om det bare vil gjøre enda mer vondt i ettertid. Anonymkode: 4a9df...f25 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er bare du som kan vite om det vil være verdt det for deg eller om det bare vil gjøre enda mer vondt i ettertid. Anonymkode: 4a9df...f25 Uff jeg vet faktisk ikke Anonymkode: 9c0e9...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #7 Skrevet 14. desember 2023 Nei. Jeg gjorde det med en dame, jeg var forelsket, men hun bare likte sexen, noe jeg visste, og det ble veldig vondt i lengden, det vil garantert bli skuffelser, før eller siden Anonymkode: 178b7...14b 2
umAxa Skrevet 14. desember 2023 #9 Skrevet 14. desember 2023 Kommer bare til å forsterke den tomme følelsen du allerede sitter på ved å gjøre noe slikt. Etter den søte kløe kommer den sure svie, eller noe i den duren. 1 1
Pippi Lotta Skrevet 14. desember 2023 #10 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Og jeg har seriøst ingenting annet som gir meg ordentlig glede Anonymkode: 9c0e9...2d7 Kansje du burde oppsøke hjelp? Om ingen ting gjør deg glad kan du jo være deprimert. Du skriver han sikkert ikke er intresertåi deg, betyr det at du ikke har snaket med han? Synes du skal snakke med han om det. Kansje har han også utviklet følelser, hvis ikke så slipper du å fmgå og lure på det i det minste. Uanset om du ikke greier å ha sex uten å forelske deg så bør du kansje slutte å ha sex med venner og heller finne deg en kjæreste. Begyn å date og slutt å bruke tid på menn som ikke sier de er ute etter noe seriøst. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #11 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Jeg gjorde det med en dame, jeg var forelsket, men hun bare likte sexen, noe jeg visste, og det ble veldig vondt i lengden, det vil garantert bli skuffelser, før eller siden Anonymkode: 178b7...14b Hm ja… Jeg er jo vant til at det er sånn da, alle jeg har ligget med er jo gutter jeg har hatt følelser for, også har vi bare ligget sammen. Vil heller det enn å leve i totalt sølibat… Og jeg vet ikke akkurat hva han tenker om meg, men mest sannsynlig liker han vel bare sexen Anonymkode: 9c0e9...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #12 Skrevet 14. desember 2023 umAxa skrev (1 minutt siden): Kommer bare til å forsterke den tomme følelsen du allerede sitter på ved å gjøre noe slikt. Etter den søte kløe kommer den sure svie, eller noe i den duren. Føler jeg føler meg aller mest tom når jeg kutter ut gutter av livet mitt og lever i sølibat og bare kjeder meg hele tiden, men ja… Anonymkode: 9c0e9...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #13 Skrevet 14. desember 2023 Pippi Lotta skrev (2 minutter siden): Kansje du burde oppsøke hjelp? Om ingen ting gjør deg glad kan du jo være deprimert. Du skriver han sikkert ikke er intresertåi deg, betyr det at du ikke har snaket med han? Synes du skal snakke med han om det. Kansje har han også utviklet følelser, hvis ikke så slipper du å fmgå og lure på det i det minste. Uanset om du ikke greier å ha sex uten å forelske deg så bør du kansje slutte å ha sex med venner og heller finne deg en kjæreste. Begyn å date og slutt å bruke tid på menn som ikke sier de er ute etter noe seriøst. Vet jo ikke helt sikkert hva han tenker om meg, men hvis han hadde likt meg mer enn bare til sex ville han jo tatt meg på date eller noe… Anonymkode: 9c0e9...2d7
Pippi Lotta Skrevet 14. desember 2023 #14 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet jo ikke helt sikkert hva han tenker om meg, men hvis han hadde likt meg mer enn bare til sex ville han jo tatt meg på date eller noe… Anonymkode: 9c0e9...2d7 Kan jo være han tenker det samme om deg? Du kan ikke vite før du spør han.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #15 Skrevet 14. desember 2023 Skal sies at jeg har veldig dårlig selvfølelse og har et veldig stort behov for bekreftelse fra gutter. Vet det ikke er bra for meg å dra på byen og ligge meg gutter som ikke bryr seg om meg, men føler meg helt verdiløs uten det Anonymkode: 9c0e9...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #16 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm ja… Jeg er jo vant til at det er sånn da, alle jeg har ligget med er jo gutter jeg har hatt følelser for, også har vi bare ligget sammen. Vil heller det enn å leve i totalt sølibat… Og jeg vet ikke akkurat hva han tenker om meg, men mest sannsynlig liker han vel bare sexen Anonymkode: 9c0e9...2d7 Folk takler vel slikt forskjellig. Men selv om sex er viktig for meg, så ville jeg valgt null sex fremfor et knust hjerte, noe som gjorde at jeg fikk enda mindre lyst å møte damer i etterkant Anonymkode: 178b7...14b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #17 Skrevet 14. desember 2023 Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Kan jo være han tenker det samme om deg? Du kan ikke vite før du spør han. Ja, men nekter å si til en fyr at jeg har følelser for ham når jeg ikke vet at han også har det… Og jeg tror veldig på det at hvis en gutt liker en jente godt nok, vil han chase henne og hun vil ikke være forvirret Anonymkode: 9c0e9...2d7
Pippi Lotta Skrevet 14. desember 2023 #18 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal sies at jeg har veldig dårlig selvfølelse og har et veldig stort behov for bekreftelse fra gutter. Vet det ikke er bra for meg å dra på byen og ligge meg gutter som ikke bryr seg om meg, men føler meg helt verdiløs uten det Anonymkode: 9c0e9...2d7 Det handler kansje ikke om denne gutten da. Ta kontakt med legen din og fortell at du sliter og ikke føller glede. Det finnes hjelp og få, og du kan jobbe med selvfølelse. Det at du føller deg dårlig nå trenger ikke bety at det altid skal være slik ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #19 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk takler vel slikt forskjellig. Men selv om sex er viktig for meg, så ville jeg valgt null sex fremfor et knust hjerte, noe som gjorde at jeg fikk enda mindre lyst å møte damer i etterkant Anonymkode: 178b7...14b Det er det, jeg vet at jeg takler det siden jeg har taklet det så mange ganger, men det gjør jo vondt… Men jeg vet liksom ikke om jeg har det bedre uten noen gutter heller Anonymkode: 9c0e9...2d7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #20 Skrevet 14. desember 2023 Du høres nesten mentalt forstyrret ut! ville nok fått styr på egne følelser først. Så får du vurdere gutter etterpå. Det du holder på meg høres fryktelig destruktivt ut. Ja nesten sykt! Anonymkode: 75616...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå