AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Interessant å høre dette fra en kvinne som faktisk klarer å være helt objektiv og ikke "forsvare" sitt kjønn. Dette er så klart ikke noe nytt for oss menn som har noen år på baken og vet hvorfor kvinne hjernen funker og deres seksualitet: Anonymkode: a5ed0...50c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Var redd dette kom til å skje. Du har nå funnet moder kvinnen i verden, hun er hovensentralen til vår felles hjerne. Har kjennt lenge at hun har ønsket å dele vår hemmelighet, vet ikke hva dette skal bety for oss kvinner nå. Over til noe serriøst, hvorfor tror du at alle kvinner er like? Tenkte nettop på at dere objektiv folk alltid er så ulogiske. Anonymkode: bbd09...ebe 6 9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Av og til så synes jeg dere menn er steike dumme som tenker at EN FORBANNA KVINNE har svaret til alle. Jeg er kvinne, 29 år. JÆVLIG HØY SEXLYST. Men jeg er ikke interessert i å ligge med hvem som helst. Og nei, jeg er ikke ute etter "bad boys". men jeg vil ha DEILIG SEX. ikke tøm og røm, ikke en som bare er interessert i at jeg skal jobbe. Sex er to-veis. Sex skal være godt, sex skal være deilig. Og nei, ikke vil jeg gifte meg, ikke vil jeg ha barn. Ikke vil jeg stifte noe familie. Anonymkode: 27542...761 9 11
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Av og til så synes jeg dere menn er steike dumme som tenker at EN FORBANNA KVINNE har svaret til alle. Jepp! Noen av dem er så dumme at det er et massivt problem. Anonymkode: bbd09...ebe 9 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Jeg lurer også på hvordan noen kan tro at en kvinnes mening teller for alle. Så dum er det faktisk ikke lov til å være som et voksent menneske. Anonymkode: abe31...fc7 9 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 Samt alle skrivefeilene til TS som også bidrar til stusse ved det intellektuelle nivået……..Uffa… Anonymkode: 54cce...fc2 5 1
Yodas Skrevet 14. desember 2023 #7 Skrevet 14. desember 2023 Hun sier jo ikke noe om hva kvinner skal gjøre for å skru på bryteren igjen?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #8 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Av og til så synes jeg dere menn er steike dumme som tenker at EN FORBANNA KVINNE har svaret til alle. Jeg er kvinne, 29 år. JÆVLIG HØY SEXLYST. Men jeg er ikke interessert i å ligge med hvem som helst. Og nei, jeg er ikke ute etter "bad boys". men jeg vil ha DEILIG SEX. ikke tøm og røm, ikke en som bare er interessert i at jeg skal jobbe. Sex er to-veis. Sex skal være godt, sex skal være deilig. Og nei, ikke vil jeg gifte meg, ikke vil jeg ha barn. Ikke vil jeg stifte noe familie. Anonymkode: 27542...761 Du har jo ikke svaret på noen ting? Anonymkode: c5dbd...c60
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #9 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samt alle skrivefeilene til TS som også bidrar til stusse ved det intellektuelle nivået……..Uffa… Anonymkode: 54cce...fc2 TS har ingen skrivefeil. Du, derimot... Anonymkode: c5dbd...c60
Blåjojo Skrevet 14. desember 2023 #10 Skrevet 14. desember 2023 Latterlig at et kvinnfolk kan lire av seg så mye bullshit!! Ingenting av det der stemmer for meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #11 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS har ingen skrivefeil. Du, derimot... Anonymkode: c5dbd...c60 Kun hvis du overser særskrivingsfeil, kommafeil og feilstavelser. Anonymkode: d1651...947 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #12 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Interessant å høre dette fra en kvinne som faktisk klarer å være helt objektiv og ikke "forsvare" sitt kjønn. Dette er så klart ikke noe nytt for oss menn som har noen år på baken og vet hvorfor kvinne hjernen funker og deres seksualitet: Anonymkode: a5ed0...50c Jeg lo høyt 😆 Anonymkode: 15a95...329 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #13 Skrevet 14. desember 2023 Tenk hvor populær og rik og flott og lykkelig du kunne ha vært om du brukte all den fritiden din på noe som faktisk er nyttig og riktig istedet for å sitte stuck i youtubes kaninhull med ellevillt sprøyt som ikke har noe rot eller nytte for samfunnet eller deg personlig. Anonymkode: 4dda9...3d4 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #14 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer også på hvordan noen kan tro at en kvinnes mening teller for alle. Så dum er det faktisk ikke lov til å være som et voksent menneske. Anonymkode: abe31...fc7 Sånn er det for disse incelene vet du. De hater jo alle verdens kvinner bare fordi en jente i barnehagen ikke ville leke når de kasta en spade på henne. Anonymkode: 4dda9...3d4 7 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #15 Skrevet 14. desember 2023 Denne dama objektiv Denne dama hater tydeligvis menn så høyt - og elsker deres penger enda høyere - at hun er villig til å ta på seg en svart dressjakke for å fremstå som seriøs, mens hun lirer av seg "fakta" som ikke er annet enn en veldig lang rekke løgner om kvinner. Jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det hun sier, og heller ingen av mine venninner. Om menn virkelig tror dette er sannheten om kvinner er det jammen ikke rart at så mange menn feiler når det gjelder å få seg forhold! Anonymkode: aeb2f...492 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #16 Skrevet 14. desember 2023 Blåjojo skrev (21 minutter siden): Latterlig at et kvinnfolk kan lire av seg så mye bullshit!! Ingenting av det der stemmer for meg. Plot twist: en incel bak kameraet som sikter på henne med pistol og truer "Si alt som bekrefter hva jeg har diktet opp om damer så jeg kan ha enda en grunn til å rakke ned på damer ellers skyter jeg deg!" Det som er mest latterlig her er ts og hvordan han tror han har rett og "skjønner damers hjerne". Jeg ler så høyt at det kan høres til Kina 😂 Anonymkode: 4dda9...3d4 2 1
Blåjojo Skrevet 14. desember 2023 #17 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Plot twist: en incel bak kameraet som sikter på henne med pistol og truer "Si alt som bekrefter hva jeg har diktet opp om damer så jeg kan ha enda en grunn til å rakke ned på damer ellers skyter jeg deg!" Det som er mest latterlig her er ts og hvordan han tror han har rett og "skjønner damers hjerne". Jeg ler så høyt at det kan høres til Kina 😂 Anonymkode: 4dda9...3d4 😂😂😂👌 Ja det er jo den mest logiske forklaringen på hennes opptreden. Men det forsvarer jo ikke ts sin manglende evne til refleksjon.🙄 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #18 Skrevet 14. desember 2023 Menn bør virkelig slutte med å kalle seg logiske og rasjonelle hele. Herregud for noe gjøkeri. ko ko. Skal spænke den rasjonelle lille ræva deres. Anonymkode: 529d1...664 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #19 Skrevet 14. desember 2023 Det heter *vil og ikke "vill". Anonymkode: f34ea...458 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #20 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Om menn virkelig tror dette er sannheten om kvinner er det jammen ikke rart at så mange menn feiler når det gjelder å få seg forhold! Anonymkode: aeb2f...492 Er nettopp det! Så sitter de på nett å klager over kvinner og singellivet og ensomheten sin måned etter måned år etter år istedet for å faktisk få seg noen levende kvinnevenner Anonymkode: 4dda9...3d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå