AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Vil gjerne høre fra dere som har møttes, etter å ha snakket lenge sammen og bygget opp noe bra og spennende på meldinger først. Hvordan gikk det? Ble det bra, eller nedtur? Anonymkode: 22ae5...355
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Uff nei.. se hverandre på video eller snapsnutter først i det minste.. Anonymkode: b3492...339
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Jeg mener for et evt forhold forresten, ikke tilfeldig sex. TS Anonymkode: 22ae5...355
umAxa Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Halvannet år med teksting endte opp med nedtur. Men da var jeg også en tenåring som levde livet sitt på MSN og visste lite om hvordan å møte noen generelt. Etter det har jeg bare møtt personen først, og gjerne flere tilfeldige ganger i felles sosiale anledninger, før i hele tatt opprettet direkte kontakt i etterkant. Noe annet for meg ville vært uaktuelt. Jeg vil bli kjent med den faktiske personen; ikke en oppfunnet versjon i hodet mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Vi tekstet av og på i to år før vi møttes. Delvis fordi vi begge var på vei ut av forhold da vi ble kjent. Delvis fordi ting bare ble sånn. Nå har vi vært kjærester siden første date for 8 måneder siden og er mer forelska enn noen gang. Anonymkode: f01e1...f34 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 Fullstendig bom 😂 Chattet med en i et år som jeg trodde var min "twin flame" og sjelevenn, kjemien var så bra på nett! Men når vi møttes i person var det totalt kræsj kjemimessig og vi snakket faktisk aldri sammen igjen etter den helgen vi møttes. Anonymkode: de184...01d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #7 Skrevet 14. desember 2023 Chattet med en i 4 måneder og begynte å bygge opp følelser som forelskelse og sommerfugler i magen. Når vi møttes ble jeg nesten litt på gråten - så skuffet ble jeg. Han var jo like kjekk i virkeligheten og like snill, men jeg kjente INGEN tiltrekning, følte nesten litt avsky da han stirret på meg og sa han var så lykkelig over å endelig møtes og at jeg stod til forventningene. Men hva hjelper det når det er død kjemi og tiltrekning i virkeligheten? Dette plukkes ikke opp gjennom en skjerm. Etterpå fikk jeg melding av en «hei, ta en øl?» åpnet han med, aldri snakket med han før. «Ok, på søndag» skrev jeg, siden jeg skulle reise i helgen. På søndag skrev han «ses snart der og der «. Det var det eneste vi skrev, og fyttikatta den kjemien smalt virkelig under første møte, jeg gledet meg ikke noe spesielt og ante ikke jeg kom til å føle en sånn overveldende tiltrekning. Heldigvis var det gjensidig 😅 Anonymkode: d7579...1d0 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #8 Skrevet 14. desember 2023 umAxa skrev (1 time siden): Halvannet år med teksting endte opp med nedtur. Men da var jeg også en tenåring som levde livet sitt på MSN og visste lite om hvordan å møte noen generelt. Etter det har jeg bare møtt personen først, og gjerne flere tilfeldige ganger i felles sosiale anledninger, før i hele tatt opprettet direkte kontakt i etterkant. Noe annet for meg ville vært uaktuelt. Jeg vil bli kjent med den faktiske personen; ikke en oppfunnet versjon i hodet mitt. Akkurat det jeg er redd for 😬 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Fullstendig bom 😂 Chattet med en i et år som jeg trodde var min "twin flame" og sjelevenn, kjemien var så bra på nett! Men når vi møttes i person var det totalt kræsj kjemimessig og vi snakket faktisk aldri sammen igjen etter den helgen vi møttes. Anonymkode: de184...01d Jøss. Tenk at det kan være så forskjellig! TS Anonymkode: 22ae5...355
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #9 Skrevet 14. desember 2023 Nei, det var kræsjlanding! Med chatting så er det veldig fort å tillegge den andre personlige egenskaper som du ønsker deg, men den andre ikke har. For meg har langvarig chatting gjort at jeg har bygd opp det jeg har trodd er en god forståelse av hvem den andre er. Men det er jo bare basert på hvordan jeg tolker det den andre sier. Jeg tror jeg hadde blitt skuffa nesten uansett over hvem jeg møter etter langvarig chat. Fordi det er annerledes enn jeg har sett for meg. Anonymkode: a55d2...c69 1
TB1895 Skrevet 14. desember 2023 #10 Skrevet 14. desember 2023 Jeg prater atm med en på video og tekst. Vi har ganske god kjemi på video, kan prate om alt og ingenting i flere timer. Plutselig inviterte jeg henne til meg i romjulen. Greien er at jeg ikke bor alene og planen er at hun skal være her i ca 8 dager. Hun bor i en by, og jeg i en annen, så hadde blitt tull om hun måtte dra igjen etter 2 dager feks. Meningen er også at jeg skulle komme til henne for å feire nyttårsaften. Men jeg må jobbe på 30 desember. Jeg trodde egen ikke at hun kom til å si ja 😂 men det går vel greit. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #11 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det var kræsjlanding! Med chatting så er det veldig fort å tillegge den andre personlige egenskaper som du ønsker deg, men den andre ikke har. For meg har langvarig chatting gjort at jeg har bygd opp det jeg har trodd er en god forståelse av hvem den andre er. Men det er jo bare basert på hvordan jeg tolker det den andre sier. Jeg tror jeg hadde blitt skuffa nesten uansett over hvem jeg møter etter langvarig chat. Fordi det er annerledes enn jeg har sett for meg. Anonymkode: a55d2...c69 Huff da! Hva skjedde da, brøt dere opp raskt - ble det pinlig? TB1895 skrev (2 timer siden): Jeg prater atm med en på video og tekst. Vi har ganske god kjemi på video, kan prate om alt og ingenting i flere timer. Plutselig inviterte jeg henne til meg i romjulen. Greien er at jeg ikke bor alene og planen er at hun skal være her i ca 8 dager. Hun bor i en by, og jeg i en annen, så hadde blitt tull om hun måtte dra igjen etter 2 dager feks. Meningen er også at jeg skulle komme til henne for å feire nyttårsaften. Men jeg må jobbe på 30 desember. Jeg trodde egen ikke at hun kom til å si ja 😂 men det går vel greit. Så koselig, masse lykke til! Anonymkode: 22ae5...355
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #12 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vil gjerne høre fra dere som har møttes, etter å ha snakket lenge sammen og bygget opp noe bra og spennende på meldinger først. Hvordan gikk det? Ble det bra, eller nedtur? Anonymkode: 22ae5...355 Gift, tiende året. Men vi snakket og om de forventningene og at de kanskje ikke var reelle. Anonymkode: 7642f...db9 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #13 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gift, tiende året. Men vi snakket og om de forventningene og at de kanskje ikke var reelle. Anonymkode: 7642f...db9 Det høres veldig lurt ut 😊 Anonymkode: 22ae5...355
Fjellmannover190 Skrevet 14. desember 2023 #14 Skrevet 14. desember 2023 Har chattet i stykker og fikk chattet istykker relasjoner tidlig i tinderkarieren, og møtte etterhvert folk ganske fort for å hindre det. Video kan hjelpe litt. Nå har jeg ei som vi chattet litt før første møte, og dette er til nå perfekt match! 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #15 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil gjerne høre fra dere som har møttes, etter å ha snakket lenge sammen og bygget opp noe bra og spennende på meldinger først. Hvordan gikk det? Ble det bra, eller nedtur? Anonymkode: 22ae5...355 Vil aldri gjøre det igjen. Bygget opp et falskt inntrykk av hvem han var og ble veldig skuffet da vi møttes. Var en skygge av seg selv. Anonymkode: 41231...abe 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #16 Skrevet 14. desember 2023 Chattet mye i 4mnd. Det opplevdes spesielt. Utvekslet ikke bilder. Møtte henne og hadde det veldig fint. Så ville hun ikke mer. Anonymkode: a0db1...17b 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #17 Skrevet 14. desember 2023 Vi pratet sammen i nesten 5 mnd før vi møttes. Det var full klaff og nå er vi gift ❤️ Anonymkode: 1fbfc...648 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #18 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Chattet med en i 4 måneder og begynte å bygge opp følelser som forelskelse og sommerfugler i magen. Når vi møttes ble jeg nesten litt på gråten - så skuffet ble jeg. Han var jo like kjekk i virkeligheten og like snill, men jeg kjente INGEN tiltrekning, følte nesten litt avsky da han stirret på meg og sa han var så lykkelig over å endelig møtes og at jeg stod til forventningene. Men hva hjelper det når det er død kjemi og tiltrekning i virkeligheten? Dette plukkes ikke opp gjennom en skjerm. Etterpå fikk jeg melding av en «hei, ta en øl?» åpnet han med, aldri snakket med han før. «Ok, på søndag» skrev jeg, siden jeg skulle reise i helgen. På søndag skrev han «ses snart der og der «. Det var det eneste vi skrev, og fyttikatta den kjemien smalt virkelig under første møte, jeg gledet meg ikke noe spesielt og ante ikke jeg kom til å føle en sånn overveldende tiltrekning. Heldigvis var det gjensidig 😅 Anonymkode: d7579...1d0 Enda en klassiker av at damer liker de som ikke bryr seg om dem. Anonymkode: 20222...d95
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #19 Skrevet 15. desember 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Enda en klassiker av at damer liker de som ikke bryr seg om dem. Anonymkode: 20222...d95 DET var det du klarte å ta ut av innlegget mitt? Han behandler meg som en dronning og bryr seg mer enn nok. Poenget var at jeg ikke hadde noe forventning bygget på falskhet og jeg foretrekker å møtes raskt Anonymkode: d7579...1d0 2
Blåjojo Skrevet 15. desember 2023 #20 Skrevet 15. desember 2023 Møtte mannen min på Tinder, og vi chatte i flere uker før vi møttes første gang. Så trodde egentlig at det aldri kom å bli noe seriøst av det. Har dårlig erfaring med å gjøre slikt fra tidligere. Chattet med en fyr over noen uker. Snakket masse i tlf og trodde vel det kom til å bli helt magisk å møtes. Det ble det overhodet ikke😅😂 Så det kan vel slå begge veier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå