AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Hva ønsker du deg fra de rundt deg? Anonymkode: 1b204...669
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Garn og bestikk i en serie jeg samler på. Anonymkode: 1216d...240
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Ny foodprosessor. Sengetøy Kopp håndklær Brødform Kjøkkenkniv Anonymkode: 1af69...d25
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Brettspill Sy-bøker Gavekort i sy-butikker Bøker i tegneserier jeg samler på Har det meste jeg trenger, og foretrekker å ønske meg ting som er "gøy" til jul. Synes det er nitrist når jeg bare får Nyttige Ting, som panner og strykebrett og sånt.. Hva skal jeg leke med på første juledag da, liksom?? Anonymkode: 62f2c...5cc 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Vi har ikke tradisjon for å kjøpe dyre julegaver til hverandre i familien min, så jeg ønsker meg stort sett ting som er med på å sikre kosen i januar og februar I år ønsker jeg meg: - En fin flanellspysjamas av god kvalitet - God rødvin - Gavekort på e-bøker - Gavekort på hagesenter - En spesiell type termos - Utstyr til baking - God kaffe eller te - Kvinne 33 Anonymkode: 3673d...dc2 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har ikke tradisjon for å kjøpe dyre julegaver til hverandre i familien min, så jeg ønsker meg stort sett ting som er med på å sikre kosen i januar og februar I år ønsker jeg meg: - God rødvin - God kaffe eller te Hvorfor må den være god? De fleste gavekjøpere går vel inn for å finne en dårlig eller middelmådig vin, kaffe eller te å gi bort som gave? Anonymkode: e74e8...a20 2
Lava Anne Skrevet 14. desember 2023 #7 Skrevet 14. desember 2023 Skøyter Primus Kaserolle Håndklær Øredobber
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #8 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor må den være god? De fleste gavekjøpere går vel inn for å finne en dårlig eller middelmådig vin, kaffe eller te å gi bort som gave? Anonymkode: e74e8...a20 Jeg forstår ikke hensikten med denne kommentaren. Er du sarkastisk? Men for å svare seriøst, har jeg nære familiemedlemmer som akkurat har blitt myndige. De tenker at vin er vin, og kjøper fort de vinene som er populære i deres aldersgruppe på automatikk. Derfor skriver jeg «god» i ønskelisten, og presiserer hva slags type vin jeg ofte liker i parentes bak. Jeg nevner også en spesifikk vin som koster ca. 130 kr, og dermed er i passe prisklasse for de yngste i familien. Jeg er ikke spesielt snobbete på vin, men liker ikke de søte vinene som ungdommer ofte kjøper for å ha med seg på fest. Det blir rett og slett ikke drukket opp, og jeg kjenner ingen ungdommer utenfor familien som jeg kan gi vinen videre til. Fikk du svar på spørsmålet ditt nå? Ellers må du nesten presisere hva du mener, slik at jeg forstår det. Anonymkode: 3673d...dc2 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #9 Skrevet 14. desember 2023 Opplevelser som teater, operaen, reise, restaurant besøk osv Anonymkode: f017a...27c 1 1 1
Cordelia Skrevet 14. desember 2023 #10 Skrevet 14. desember 2023 Har egentlig ikke så mange ønsker i år, da jeg har brukt en del penger på noe til meg selv som jeg har hatt lyst på lenge. Men noe har jeg vel: Salt-og peppersett fra Vargen og Thor. Konsertbilletter(Gaverkort fra Ticketmaster el.). Bøker. Whiskey. Nattkjole. Ullsokker. Ble jo noe da....
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #11 Skrevet 14. desember 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg forstår ikke hensikten med denne kommentaren. Er du sarkastisk? Men for å svare seriøst, har jeg nære familiemedlemmer som akkurat har blitt myndige. De tenker at vin er vin, og kjøper fort de vinene som er populære i deres aldersgruppe på automatikk. Derfor skriver jeg «god» i ønskelisten, og presiserer hva slags type vin jeg ofte liker i parentes bak. Jeg nevner også en spesifikk vin som koster ca. 130 kr, og dermed er i passe prisklasse for de yngste i familien. Jeg er ikke spesielt snobbete på vin, men liker ikke de søte vinene som ungdommer ofte kjøper for å ha med seg på fest. Det blir rett og slett ikke drukket opp, og jeg kjenner ingen ungdommer utenfor familien som jeg kan gi vinen videre til. Fikk du svar på spørsmålet ditt nå? Ellers må du nesten presisere hva du mener, slik at jeg forstår det. Anonymkode: 3673d...dc2 Nei, jeg fikk svar på spørsmålet. Jeg hadde i alle fall ikke blitt noe klokere av at det sto "god" på ønskelisten, men siden du presiserer hvilken type du mener blir det noe annet. Anonymkode: e74e8...a20 1 1
Jacuzzi Skrevet 14. desember 2023 #12 Skrevet 14. desember 2023 Ullpledd Restaurantbesøk Noen bestemte øredobber Portvinsglass Spiselige gaver (spekemat, vin, oljer osv)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #13 Skrevet 14. desember 2023 Ikke en dritt. Anonymkode: 7fb9c...c73 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #14 Skrevet 14. desember 2023 Noen bestemte bøker, hudpleieprodukter, hobbyting (jeg tegner, strikker, broderer og syr, og har ønsket meg noen konkrete ting til det), årskort på Nasjonalmuseet, ullundertøy. Anonymkode: 30854...a4b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #15 Skrevet 14. desember 2023 Øl, ullsokker, Lego, ny parfyme Anonymkode: 1c568...a1c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #16 Skrevet 14. desember 2023 Sengetøy stor toalettveske treningstopper Anonymkode: 52a7e...020
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #17 Skrevet 14. desember 2023 Ønska meg hårføner hos mannen siden den jeg har hatt i «alle» år nå begynner å fuske. Så har jeg blant annet ønsket meg gavekort på treningstøy siden jeg er gravid og det vanlige tøyet begynner å bli smått. Anonymkode: 135d2...355 1
Tantemor Skrevet 14. desember 2023 #18 Skrevet 14. desember 2023 Sengetøy Kokkekniv Stekepanne Granbarnissen på Europris Ny hodepute Baderomsmatte, rosa fra Rusta Parfyme
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #19 Skrevet 14. desember 2023 Kjeler fra Vargen og Thor Smykker, moderne og enkle, for all del ikke det typiske hjertet med perle eller sten, eller noe i den duren Et deilig pledd Deler av et servise jeg samler på Antikke røhmer glass Volant diffuser Boka "stygt og pent" Gavekort i operaen eller på teater Bestemte parfymer Anonymkode: a7656...618
Anononyma Skrevet 14. desember 2023 #20 Skrevet 14. desember 2023 Så mye folk ønsker seg! Jeg har ønsket meg ullsokker og en liten bærbar høyttaler som jeg kan bruke rundt i huset med ettåringen. Av gubben har jeg ønsket meg en dyr interiørting, men det får han jo like mye glede av selv 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå