AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Ifølge Prisjakts kåring. Er du enig? Har selv ikke noen dårlige erfaringer med dem. Men handler ikke så mye der. Anonymkode: 61a50...738
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Nå må vel butikkene betale for å være med på den siden? Så vil tro det er mange butikker som et bedre enn de, men som ikke vil betale. Anonymkode: da9e2...b5b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nå må vel butikkene betale for å være med på den siden? Så vil tro det er mange butikker som et bedre enn de, men som ikke vil betale. Anonymkode: da9e2...b5b På Prisjakt? Alle seriøse nettbutikker er vel der? Anonymkode: 61a50...738
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Brukte komplett mye tidligere men ikke så mye lengre nå. De er for dyre samt at kundeservicen har fått kraftig nedgang. De er raske på å få varene ut da, den skal de ha. Men stort sett kan jeg faktisk vente de få dagene ekstra. Anonymkode: b9b1b...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Jeg har veldig gode erfaringer med komplett. Vel fortjent! Anonymkode: 9de48...bb2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 Jeg er enig hvis de bruker posten som frakt selskap 🙂 Men det vet jeg jo ikke. Anonymkode: 8caf6...4f6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #7 Skrevet 14. desember 2023 Herregud, vi skal aldri handle hos dem igjen! Har en reklamasjonssak gående med dem nå som har vart siden september! Har aldri vært borte i så elendig kundeservice. Anonymkode: 6cb39...b4f
bvp Skrevet 14. desember 2023 #8 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): På Prisjakt? Alle seriøse nettbutikker er vel der? Anonymkode: 61a50...738 Mange seriøse butikker du ikke finner på Prisjakt, samtidig så finner du en del useriøse der også-
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #9 Skrevet 14. desember 2023 Jeg kan være mer spesifikk: Barnet vårt brukte konfirmasjonspengene sine på gaming-PC. Det var noe galt med den, og den ble sendt inn til reparasjon. So far so good. De brukte FIRE uker på å fikse den + frakt begge veier i tillegg. Ikke fire uker på reparasjonen, men fire uker på å stå i reparasjonskostnader. Da PCen kom tilbake var den i enda dårligere stand enn da vi sendte den fra oss. Blant annet hadde de glemt å koble til noen ledninger. Det var helt krise. Ledningene ble festet av oss, men grafikk-kortet måtte sendes tilbake. Dette var ikke problemet før reparasjonen, men var det plutselig nå! Da havnet vi bakerst i reparasjonskøen igjen, for de tar inn reparasjonene slavisk etter tidspunktet de ble mottatt. At de SELV har ødelagt PCen på forrige reparasjon tok de ikke hensyn til, det var ingen mulighet for å få prioritert plass i køen. De ba oss selv om å sende inn kun grafikk-kortet. Og nå, etter seks uker(!) i reparasjonskø ringte de for å spørre hvorfor vi kun hadde sendt inn grafikk-kortet? Anonymkode: 6cb39...b4f 1
AnonymBruker 42 Skrevet 14. desember 2023 #10 Skrevet 14. desember 2023 Komplett har tapt seg veldig de siste 5 årene, synes jeg... Det kan godt hende de fortsatt er "årets butikk", men... 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #11 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan være mer spesifikk: Barnet vårt brukte konfirmasjonspengene sine på gaming-PC. Det var noe galt med den, og den ble sendt inn til reparasjon. So far so good. De brukte FIRE uker på å fikse den + frakt begge veier i tillegg. Ikke fire uker på reparasjonen, men fire uker på å stå i reparasjonskø. Da PCen kom tilbake var den i enda dårligere stand enn da vi sendte den fra oss. Blant annet hadde de glemt å koble til noen ledninger. Det var helt krise. Ledningene ble festet av oss, men grafikk-kortet måtte sendes tilbake. Dette var ikke problemet før reparasjonen, men var det plutselig nå! Da havnet vi bakerst i reparasjonskøen igjen, for de tar inn reparasjonene slavisk etter tidspunktet de ble mottatt. At de SELV har ødelagt PCen på forrige reparasjon tok de ikke hensyn til, det var ingen mulighet for å få prioritert plass i køen. De ba oss selv om å sende inn kun grafikk-kortet. Og nå, etter seks uker(!) i reparasjonskø ringte de for å spørre hvorfor vi kun hadde sendt inn grafikk-kortet? Anonymkode: 6cb39...b4f Ble en autocorrectkø i innlegget mitt, har endret med bold over. Moralen er: Komplett er vel og bra så lenge det ikke går galt. Men hvis det er noe feil med produktet, da sliter du. Big time. Det er egentlig enda mer som gikk galt underveis i den prosessen, dette var bare kortversjonen. Anonymkode: 6cb39...b4f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #12 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er enig hvis de bruker posten som frakt selskap 🙂 Men det vet jeg jo ikke. Anonymkode: 8caf6...4f6 En kan velge. Posten eller Postnord. Anonymkode: b9b1b...9e9
Amistad Skrevet 14. desember 2023 #13 Skrevet 14. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, vi skal aldri handle hos dem igjen! Har en reklamasjonssak gående med dem nå som har vart siden september! Har aldri vært borte i så elendig kundeservice. Anonymkode: 6cb39...b4f Der har dere vært maks uheldige. Komplett pleier ikke være slik. Jeg har brukt dem i mange mange år. Jeg ville ha sendt en pent skrevet mail til dem hvor dere klager på prosessen og snilt skriver og forklarer hva som gikk gallt etc. Men ikke bruk sånn nedlatende kjeftetone. Da tror jeg faktisk barnet deres får et gavekort eller noe pluss en beklagelse på kjøpet. Ring dem å få tak i en adresse som ikke går til første linje kundeservice. Endret 14. desember 2023 av Amistad
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #14 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En kan velge. Posten eller Postnord. Anonymkode: b9b1b...9e9 Jeg handlet av dem nå i helgen. Fikk ikke posten som valg så jeg var usikker på levering, siden PostNord er så rotete. Mandag morgen fikk jeg bestillingsbekreftelsen, og tirsdag ettermiddag kom det hentesms. Så kjapp er ikke posten. Anonymkode: 365b7...a59
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #15 Skrevet 15. desember 2023 Har aldri opplevd problemer med Komplett, det er en stabil butikk. Prisene er ikke alltid noe å skryte av da, så det er sjelden jeg kjøper noe derfra. Anonymkode: 3e19e...d07
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #16 Skrevet 15. desember 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan være mer spesifikk: Barnet vårt brukte konfirmasjonspengene sine på gaming-PC. Det var noe galt med den, og den ble sendt inn til reparasjon. So far so good. De brukte FIRE uker på å fikse den + frakt begge veier i tillegg. Ikke fire uker på reparasjonen, men fire uker på å stå i reparasjonskostnader. Da PCen kom tilbake var den i enda dårligere stand enn da vi sendte den fra oss. Blant annet hadde de glemt å koble til noen ledninger. Det var helt krise. Ledningene ble festet av oss, men grafikk-kortet måtte sendes tilbake. Dette var ikke problemet før reparasjonen, men var det plutselig nå! Da havnet vi bakerst i reparasjonskøen igjen, for de tar inn reparasjonene slavisk etter tidspunktet de ble mottatt. At de SELV har ødelagt PCen på forrige reparasjon tok de ikke hensyn til, det var ingen mulighet for å få prioritert plass i køen. De ba oss selv om å sende inn kun grafikk-kortet. Og nå, etter seks uker(!) i reparasjonskø ringte de for å spørre hvorfor vi kun hadde sendt inn grafikk-kortet? Anonymkode: 6cb39...b4f Huff, det er dårlig. Best å kunne reparere slikt selv. Stoler neppe på at noen er kompetente nok til å "se mennesket" som trenger hjelp. Anonymkode: 3e19e...d07
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #17 Skrevet 15. desember 2023 Amistad skrev (18 timer siden): Der har dere vært maks uheldige. Komplett pleier ikke være slik. Jeg har brukt dem i mange mange år. Jeg ville ha sendt en pent skrevet mail til dem hvor dere klager på prosessen og snilt skriver og forklarer hva som gikk gallt etc. Men ikke bruk sånn nedlatende kjeftetone. Da tror jeg faktisk barnet deres får et gavekort eller noe pluss en beklagelse på kjøpet. Ring dem å få tak i en adresse som ikke går til første linje kundeservice. Beklager, men det er ganske naivt å tro det, etter den opplevelsen vi har hatt. Komplett gir helt og fullt F. Anonymkode: 6cb39...b4f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #18 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Huff, det er dårlig. Best å kunne reparere slikt selv. Stoler neppe på at noen er kompetente nok til å "se mennesket" som trenger hjelp. Anonymkode: 3e19e...d07 Mannen min er ganske god på PCer, og har reparert så mye selv som det var mulig å gjøre. Han er fullt i stand til å skru PCen fra hverandre, og gjorde det også. Men når ting faktisk er ødelagt, og må inn for å repareres av fagfolk eller byttes, da er man sjakk matt. Så da blir grafikk-kortet liggende i seks uker i en eske hos Komplett, mens det venter på at det skal bli vår tur i køen. Selv om Komplett, første gang de reparerte PCen (tok to måneder), ikke engang klarte å koble alle ledningene tilbake på plass før de sendte den tilbake. 🤯 Vi gikk fra en PC som sviktet etter fem minutter før «reparasjon», til en PC som etter «reparasjon» ikke var mulig å skru på. Anonymkode: 6cb39...b4f
male32 Skrevet 15. desember 2023 #19 Skrevet 15. desember 2023 Har ikke handlet hos dem i år, men var i kontakt med kundeservice i sommer. Trengte hjelp vedrørende en lydplanke jeg hadde kjøpt hos dem tidligere. Fikk ikke noe god hjelp og ble til at jeg kjøpte ny lydplanke (fra en annen butikk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå