Gå til innhold

Komplett er årets butikk 2023. Er du enig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge Prisjakts kåring.

Er du enig?

Har selv ikke noen dårlige erfaringer med dem. Men handler ikke så mye der.

Anonymkode: 61a50...738

Skrevet

Nå må vel butikkene betale for å være med på den siden? Så vil tro det er mange butikker som et bedre enn de, men som ikke vil betale.

Anonymkode: da9e2...b5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nå må vel butikkene betale for å være med på den siden? Så vil tro det er mange butikker som et bedre enn de, men som ikke vil betale.

Anonymkode: da9e2...b5b

På Prisjakt?

Alle seriøse nettbutikker er vel der? 

Anonymkode: 61a50...738

Skrevet

Brukte komplett mye tidligere men ikke så mye lengre nå. De er for dyre samt at kundeservicen har fått kraftig nedgang. De er raske på å få varene ut da, den skal de ha. Men stort sett kan jeg faktisk vente de få dagene ekstra.

Anonymkode: b9b1b...9e9

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med komplett. Vel fortjent!

Anonymkode: 9de48...bb2

Skrevet

Jeg er enig hvis de bruker posten som frakt selskap 🙂 Men det vet jeg jo ikke.

Anonymkode: 8caf6...4f6

Skrevet

Herregud, vi skal aldri handle hos dem igjen! Har en reklamasjonssak gående med dem nå som har vart siden september! Har aldri vært borte i så elendig kundeservice. 

Anonymkode: 6cb39...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

På Prisjakt?

Alle seriøse nettbutikker er vel der? 

Anonymkode: 61a50...738

Mange seriøse butikker du ikke finner på Prisjakt, samtidig så finner du en del useriøse der også-

Skrevet

Jeg kan være mer spesifikk: Barnet vårt brukte konfirmasjonspengene sine på gaming-PC. Det var noe galt med den, og den ble sendt inn til reparasjon. So far so good. De brukte FIRE uker på å fikse den + frakt begge veier i tillegg. Ikke fire uker på reparasjonen, men fire uker på å stå i reparasjonskostnader. Da PCen kom tilbake var den i enda dårligere stand enn da vi sendte den fra oss. Blant annet hadde de glemt å koble til noen ledninger. Det var helt krise. Ledningene ble festet av oss, men grafikk-kortet måtte sendes tilbake. Dette var ikke problemet før reparasjonen, men var det plutselig nå! Da havnet vi bakerst i reparasjonskøen igjen, for de tar inn reparasjonene slavisk etter tidspunktet de ble mottatt. At de SELV har ødelagt PCen på forrige reparasjon tok de ikke hensyn til, det var ingen mulighet for å få prioritert plass i køen. De ba oss selv om å sende inn kun grafikk-kortet. Og nå, etter seks uker(!) i reparasjonskø ringte de for å spørre hvorfor vi kun hadde sendt inn grafikk-kortet? 

Anonymkode: 6cb39...b4f

  • Liker 1
Skrevet

Komplett har tapt seg veldig de siste 5 årene, synes jeg... Det kan godt hende de fortsatt er "årets butikk", men... 

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan være mer spesifikk: Barnet vårt brukte konfirmasjonspengene sine på gaming-PC. Det var noe galt med den, og den ble sendt inn til reparasjon. So far so good. De brukte FIRE uker på å fikse den + frakt begge veier i tillegg. Ikke fire uker på reparasjonen, men fire uker på å stå i reparasjonskø. Da PCen kom tilbake var den i enda dårligere stand enn da vi sendte den fra oss. Blant annet hadde de glemt å koble til noen ledninger. Det var helt krise. Ledningene ble festet av oss, men grafikk-kortet måtte sendes tilbake. Dette var ikke problemet før reparasjonen, men var det plutselig nå! Da havnet vi bakerst i reparasjonskøen igjen, for de tar inn reparasjonene slavisk etter tidspunktet de ble mottatt. At de SELV har ødelagt PCen på forrige reparasjon tok de ikke hensyn til, det var ingen mulighet for å få prioritert plass i køen. De ba oss selv om å sende inn kun grafikk-kortet. Og nå, etter seks uker(!) i reparasjonskø ringte de for å spørre hvorfor vi kun hadde sendt inn grafikk-kortet? 

Anonymkode: 6cb39...b4f

Ble en autocorrectkø i innlegget mitt, har endret med bold over. 
Moralen er: Komplett er vel og bra så lenge det ikke går galt. Men hvis det er noe feil med produktet, da sliter du. Big time. Det er egentlig enda mer som gikk galt underveis i den prosessen, dette var bare kortversjonen. 

Anonymkode: 6cb39...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er enig hvis de bruker posten som frakt selskap 🙂 Men det vet jeg jo ikke.

Anonymkode: 8caf6...4f6

En kan velge. Posten eller Postnord.

Anonymkode: b9b1b...9e9

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, vi skal aldri handle hos dem igjen! Har en reklamasjonssak gående med dem nå som har vart siden september! Har aldri vært borte i så elendig kundeservice. 

Anonymkode: 6cb39...b4f

Der har dere vært maks uheldige. Komplett pleier ikke være slik. Jeg har brukt dem i mange mange år. Jeg ville ha sendt en pent skrevet mail til dem hvor dere klager på prosessen og snilt skriver og forklarer hva som gikk gallt etc. Men ikke bruk sånn nedlatende kjeftetone. Da tror jeg faktisk barnet deres får et gavekort eller noe pluss en beklagelse på kjøpet. Ring dem å få tak i en adresse som ikke går til første linje kundeservice. 

Endret av Amistad
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En kan velge. Posten eller Postnord.

Anonymkode: b9b1b...9e9

Jeg handlet av dem nå i helgen. Fikk ikke posten som valg så jeg var usikker på levering, siden PostNord er så rotete. 

Mandag morgen fikk jeg bestillingsbekreftelsen, og tirsdag ettermiddag kom det hentesms. Så kjapp er ikke posten. 

Anonymkode: 365b7...a59

Skrevet

Har aldri opplevd problemer med Komplett, det er en stabil butikk. Prisene er ikke alltid noe å skryte av da, så det er sjelden jeg kjøper noe derfra.

Anonymkode: 3e19e...d07

Annonse
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan være mer spesifikk: Barnet vårt brukte konfirmasjonspengene sine på gaming-PC. Det var noe galt med den, og den ble sendt inn til reparasjon. So far so good. De brukte FIRE uker på å fikse den + frakt begge veier i tillegg. Ikke fire uker på reparasjonen, men fire uker på å stå i reparasjonskostnader. Da PCen kom tilbake var den i enda dårligere stand enn da vi sendte den fra oss. Blant annet hadde de glemt å koble til noen ledninger. Det var helt krise. Ledningene ble festet av oss, men grafikk-kortet måtte sendes tilbake. Dette var ikke problemet før reparasjonen, men var det plutselig nå! Da havnet vi bakerst i reparasjonskøen igjen, for de tar inn reparasjonene slavisk etter tidspunktet de ble mottatt. At de SELV har ødelagt PCen på forrige reparasjon tok de ikke hensyn til, det var ingen mulighet for å få prioritert plass i køen. De ba oss selv om å sende inn kun grafikk-kortet. Og nå, etter seks uker(!) i reparasjonskø ringte de for å spørre hvorfor vi kun hadde sendt inn grafikk-kortet? 

Anonymkode: 6cb39...b4f

Huff, det er dårlig. Best å kunne reparere slikt selv. Stoler neppe på at noen er kompetente nok til å "se mennesket" som trenger hjelp.

Anonymkode: 3e19e...d07

Skrevet
Amistad skrev (18 timer siden):

Der har dere vært maks uheldige. Komplett pleier ikke være slik. Jeg har brukt dem i mange mange år. Jeg ville ha sendt en pent skrevet mail til dem hvor dere klager på prosessen og snilt skriver og forklarer hva som gikk gallt etc. Men ikke bruk sånn nedlatende kjeftetone. Da tror jeg faktisk barnet deres får et gavekort eller noe pluss en beklagelse på kjøpet. Ring dem å få tak i en adresse som ikke går til første linje kundeservice. 

Beklager, men det er ganske naivt å tro det, etter den opplevelsen vi har hatt. Komplett gir helt og fullt F. 

Anonymkode: 6cb39...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Huff, det er dårlig. Best å kunne reparere slikt selv. Stoler neppe på at noen er kompetente nok til å "se mennesket" som trenger hjelp.

Anonymkode: 3e19e...d07

Mannen min er ganske god på PCer, og har reparert så mye selv som det var mulig å gjøre. Han er fullt i stand til å skru PCen fra hverandre, og gjorde det også. Men når ting faktisk er ødelagt, og må inn for å repareres av fagfolk eller byttes, da er man sjakk matt. Så da blir grafikk-kortet liggende i seks uker i en eske hos Komplett, mens det venter på at det skal bli vår tur i køen. Selv om Komplett, første gang de reparerte PCen (tok to måneder), ikke engang klarte å koble alle ledningene tilbake på plass før de sendte den tilbake. 🤯 Vi gikk fra en PC som sviktet etter fem minutter før «reparasjon», til en PC som etter «reparasjon» ikke var mulig å skru på. 

Anonymkode: 6cb39...b4f

Skrevet

Har ikke handlet hos dem i år, men var i kontakt med kundeservice i sommer. Trengte hjelp vedrørende en lydplanke jeg hadde kjøpt hos dem tidligere. Fikk ikke noe god hjelp og ble til at jeg kjøpte ny lydplanke (fra en annen butikk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...