Gå til innhold

Dårlig sex med kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i snart 2 år, å sexen er kjempe dårlig. Begynnelsen var han veldig på å tilfredsstilte meg med tunga, men det har  han helt sluttet med. Når vi har sex så er det jeg som må gjøre jobben å jeg er drit lei av det, å føler at sexen består av at han skal få komme. 
Jeg suger han ofte å når han har kommet så er han ferdig han, gidder ikke å ofre meg en tanke. 
Han er for sliten til å ligge øverst, å han blir sliten av å ta meg bakfra, å han avviser meg mye, jeg får dårlig selvtillit  å lurer på om det er noe galt med meg, om jeg lukter eller ser ugrei ut der nede, dusjer to ganger for dagen å dusjer før jeg prøver meg på han. Vokser meg nedentil å er alltid stelt å lukter godt ellers, men det må være noe galt? 
Jeg er slank å trent å ser vel helt grei ut tror jeg. 

Anonymkode: 3b44d...ff7

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en eneste god grunn for å fortsatt være sammen med den fyren der? 

Anonymkode: 7a0d7...435

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Han er LAT. Han GIDDER ikke. Har ikke noe med deg å gjøre men at han er skikkelig ego. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du en eneste god grunn for å fortsatt være sammen med den fyren der? 

Anonymkode: 7a0d7...435

Han er kjempe fin mann på andre områder, men innen sex så er han udugelig. 🙈

• Hjerte 2
Skrevet

Er faktisk helt greit å si til han at du synes sexen dere i mellom er ræva for din del.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Fighter83 skrev (Akkurat nå):

Han er LAT. Han GIDDER ikke. Har ikke noe med deg å gjøre men at han er skikkelig ego. 

Ja han er fryktelig lat, jeg har tatt han med meg på tur å snik trent han😅 men han kan komme med noen kommentarer innimellom ang sex som gjør meg usikker på meg selv. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er kjempe fin mann på andre områder, men innen sex så er han udugelig. 🙈

Si det til han! Si at du er drit lei sexlivet, at han kjeder deg i senga og hvis han ikke snart skjerper seg, så gidder du ikke være sammen med han lengre. 

Kun si noe om innsatsen hans da, ikke om utstyret ;) 

Anonymkode: 9cd80...a74

• Liker 4
Skrevet
Fighter83 skrev (Akkurat nå):

Er faktisk helt greit å si til han at du synes sexen dere i mellom er ræva for din del.

Oki, hvordan bør jeg gå fram da i såfall? 

Skrevet

Ja han er fryktelig lat, jeg har tatt han med meg på tur å snik trent han😅 men han kan komme med noen kommentarer innimellom ang sex som gjør meg usikker på meg selv. 

Trekker tilbake det jeg sa om utstyret ;)

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Si det til han! Si at du er drit lei sexlivet, at han kjeder deg i senga og hvis han ikke snart skjerper seg, så gidder du ikke være sammen med han lengre. 

Kun si noe om innsatsen hans da, ikke om utstyret ;) 

Ja kan si det til han, men mulig på en mer fin måte. 

Skrevet

Det er ikke noe galt med deg, ut over det at du er servil og selvutslettende. Du skal ikke tilfredsstille andre uten å ha en gjensidighet i gleden av det.
Han utnytter deg, er lat, og bryr seg ikke om deg. Jo mer du finner deg i, jo mindre vil han respektere deg.
Du må sette grenser, stille krav, og ikke gå på akkord med din seksuelle og kroppslige integritet.
Dine lyster og behov er like viktige som hans, men du tar ikke deg selv på alvor, og lar ham krenke og ignorere deg. Han trenger ikke å endre seg heller, når du lar dette fortsette.

Nå risikerer du å påføre deg selv PTSD ved å utføre handlinger du ikke har lede eller nytte av, men bare la ham bruke kroppen din som om du var en bruksgjenstand. Det vil gi deg en fremmedgjøring fra egen kropp, og du risikerer å ødelegge din evne til seksuell lyst.

Nå kommer du gradvis til å bli mer kvalm og frastøtt hver gang han vil bruke kroppen din, uten å bry seg om at du bor i den kroppen. Han driter i hvem du er, hva du trenger og at du skades av de seksuelle handlingene som bare skjer på hans premisser. Ta tak i din egen situasjon før du blir skikkelig syk.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Så, han gir ingenting av seg selv under sex, og du tror at du er problemet? Hvor er logikken i det? 

Du må prate med han. Sett deg ned og si at du ikke er fornøyd med hvordan sexlivet deres har utviklet seg, og at du ikke får noe ut av sexen nå som før. Ha en liste over spørsmål du ønsker svar på.

Anonymkode: 866fb...7e9

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er helt greit å si at man trenger å bli tilfredsstilt på andre måter enn penetrering, og at du ikke lenger er kåt fordi det er kjedelig og ekkelt å bare bli brukt.
Han vet hvordan han tilfredsstiller deg, for han har gjort det før. Nå har han slutta fordi han ikke gidder, og fordi du gir ham mer enn han har lyst på likevel.
Det blir ikke bedre av at du er grei, snill, deilig osv. Tvert imot. Du må være ærlig om at sexliv med ham er uinteressant så lenge det er så kjedelig og lite tilfredsstillende. Å suge noen uten å få noe tilbake; det skal du bare ikke gjøre. Det gjør du bare fordi du har lyst til det selv, fordi det gir deg glede. Ikke for å smiske med en som ignorerer deg. Du forsterker et allerede uheldig mønster.

• Nyttig 2
Skrevet
Andro skrev (1 minutt siden):

Det er helt greit å si at man trenger å bli tilfredsstilt på andre måter enn penetrering, og at du ikke lenger er kåt fordi det er kjedelig og ekkelt å bare bli brukt.
Han vet hvordan han tilfredsstiller deg, for han har gjort det før. Nå har han slutta fordi han ikke gidder, og fordi du gir ham mer enn han har lyst på likevel.
Det blir ikke bedre av at du er grei, snill, deilig osv. Tvert imot. Du må være ærlig om at sexliv med ham er uinteressant så lenge det er så kjedelig og lite tilfredsstillende. Å suge noen uten å få noe tilbake; det skal du bare ikke gjøre. Det gjør du bare fordi du har lyst til det selv, fordi det gir deg glede. Ikke for å smiske med en som ignorerer deg. Du forsterker et allerede uheldig mønster.

Ja, jeg må si noe , for nå har jeg begynt å fantasert om andre menn. Men de gangen jeg har nevnt det forsiktig så går han i veldig forsvar. Men det må også nevnes at han kan fort bli slapp hvis vi endrer stilling til noe som gjør at han må jobbe litt. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg må si noe , for nå har jeg begynt å fantasert om andre menn. Men de gangen jeg har nevnt det forsiktig så går han i veldig forsvar. Men det må også nevnes at han kan fort bli slapp hvis vi endrer stilling til noe som gjør at han må jobbe litt. 

Å bruke sjalusi som strategi er virkelig et barnslig og usympatisk trekk som ikke kommer til å forbedre noe. Du liker drama og intriger eller?

Skrevet
Andro skrev (1 minutt siden):

Å bruke sjalusi som strategi er virkelig et barnslig og usympatisk trekk som ikke kommer til å forbedre noe. Du liker drama og intriger eller?

Kommer jo ikke å si til han at jeg fantaserer om andre , å kommer jo ikke til å gjøre noe med hva jeg tenker på, dette var kun mine tanker. 
Jeg vil være med han. Drama har jeg  aldri laget eller vært borti , jeg har kun vært i to forhold i mitt liv å det første varte i 17 år, jeg orker ikke å leve i et forhold igjen der jeg ikke føler meg sett. 

• Hjerte 2
Skrevet
Andro skrev (5 minutter siden):

ser kanskje at det kan misforstår innlegget mitt med at jeg fortalte han at jeg såg på andre å det gjør jeg ikke. Men at jeg har prøvd forsiktig å tatt opp sexlivet vårt. 

Skrevet

Orker du å bli gammel med denne karen da?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (4 minutter siden):

Orker du å bli gammel med denne karen da?

Han er kjempe fin på andre områder, men akkurat sexen er kjempedårlig. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vil være med han.

Du vil være med den han spilte da dere møttes. Nå når han gir seg til kjenne så føler du annerledes.
Dessuten hjelper det ikke hva du vil, når han ikke er like interessert. Man kan ikke skjerpe seg selv til å forandre andres vilje til å forbli den figuren han spilte for å forføre deg i starten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...