AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #21 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 20.28): Har ingen råd desverre. Vil bare si at jeg føler med deg. Her også høres bassen fra naboen HVER DAG. Prøvde å ta en hvil i stad, men det kunne jeg bare glemme. Ligger her nå på sofaen og i stedet irriterer meg grenseløst over bassen og at noen driter så fullstendig i å ta hensyn. Jeg har sagt i fra på en høflig og tydelig måte flere ganger til naboen. Svaret jeg fikk var en sur æine og at noen lyder fra måtte jeg bare tolerere når man bor tett. Greia er at jeg hører ingenting annet fra verken dem eller andre naboer. Kun den bassen. Hver eneste dag. Jeg kommer til å flytte herfra i 2024. Ser nå aktivt på andre boliger. Orker ikke dette mer. Anonymkode: 89b29...afd Har det blitt bedre hos deg? ♥️ Her var det bedre i ca to uker og må har det startet på natta igjen som før. Øker å øker å jeg sitter klar til å klage på ny i dag. Det er så jevli frustrasjon dette med bassen! Det dundrer å går opp og ned å så høres d ut som den brummingen når det er lavt på. Verste er dunka når d går opp og ned. Anonymkode: 2d76b...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå