AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Hei, jeg klarer ikke å gå på do hos typen. Er i starten av 20 årene og vi har vært sammen et par måneder. Hver gang før vi skal være sammen blir jeg «urolig» i magen og tømmer meg før vi skal henge. Så jeg har aldri måtte gjort nr 2 når vi er sammen. Klarer såvidt å tisse hos ham. Andre som har dette problemet? Anonymkode: 6798d...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, jeg klarer ikke å gå på do hos typen. Er i starten av 20 årene og vi har vært sammen et par måneder. Hver gang før vi skal være sammen blir jeg «urolig» i magen og tømmer meg før vi skal henge. Så jeg har aldri måtte gjort nr 2 når vi er sammen. Klarer såvidt å tisse hos ham. Andre som har dette problemet? Anonymkode: 6798d...7fd Er mange som lider under dette. Heldigvis har jeg lært å gi faen, alle pisser og driter, for å si det på dårlig norsk. Alle! Hva er det verste som kan skje om han hører at du tisser? Eller bæsjer? Anonymkode: 0d997...dfa 4 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Er det fordi du er redd for at han skal høre deg? Om du ikke går på do når du må risikerer du vertfall bare å bli dårlig i magen og at du må fise. Det er jo verre å sitte å småfise så du begynner å lukte. Anonymkode: 5a77f...02e 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Jaaaa! Ekstra ille når vi har vært sammen mer enn en helg, det hoper seg opp 🤪 Jeg og vet at alle driter, men allikevel er det en slags sperre. Tissing er ikke noe problem. Vi har vært sammen i over et år og jeg er godt voksen 😆 Anonymkode: 3772c...f49 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Skal dere ha det sånn i mange år, bare fordi dere ikke tør å bæsje? Det går jo ikke an, slipp en brakfis og le høyt. Da er isen brutt Anonymkode: 0d997...dfa 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 Forstår deg... Du må finne deg en kjæreste som har toalettet et stykke unna stuen og soverommet! Og så må du ha med deg en liten flaske X-it luktfjerner i lommen som du kan spraye vekk luft med (Jernia) Anonymkode: 1fae0...0f5 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #7 Skrevet 14. desember 2023 Du må bare alltid ha klystèr liggende i veska slik at du kan tømme deg i stillhet. Pass på at du tar med en sånn slange man får på sykehuset som du kan stikke langt nok opp og få tømt hele tarmen. Når du da setter deg på skåla synger du høyt på en kjærlighetssang - gjerne Celine Dion med My heart will go on mens du presser ut suppa. Så legger du toalettpapir rundt hele toalettet når du skal tisse slik at det ikke kommer en eneste lyd. Anonymkode: 7d8ad...e20 1
Topsi Skrevet 14. desember 2023 #8 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det fordi du er redd for at han skal høre deg? Om du ikke går på do når du må risikerer du vertfall bare å bli dårlig i magen og at du må fise. Det er jo verre å sitte å småfise så du begynner å lukte. Anonymkode: 5a77f...02e Enig, hvis man ikke kommer på do småfiser man, det er sikkert verre 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #9 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forstår deg... Du må finne deg en kjæreste som har toalettet et stykke unna stuen og soverommet! Og så må du ha med deg en liten flaske X-it luktfjerner i lommen som du kan spraye vekk luft med (Jernia) Anonymkode: 1fae0...0f5 Haha det er faktisk det beste! Panikken som kommer når du besøker han for første gang og toalettet er vegg i vegg med stuen/soverommet. Men det går det også, når du har gjort det et par ganger går det greit. Evt når han har brutt isen først Anonymkode: abaa3...e8c 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #10 Skrevet 14. desember 2023 Nei, det problemer har jeg ikke. Alle mennesker, uten unntak, må tisse og bæsje. Anonymkode: 60b6c...883 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #11 Skrevet 14. desember 2023 Dette er jp helt vanlig. Å mislike å gå på do hos andre/så andre kan høre noe, er veldig, veldig vanlig. Et triks er å ha vasken på full guff, så den kamuflerer en del lyder. Trøsten er at det går over. Jeg hadde det sånn med han som nå er mannen til mine to barn. Og nå er vi mer på det stadiet at vi skryter til hverandre av hvor stor kabel vi la.. Anonymkode: 0b92f...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #12 Skrevet 14. desember 2023 Huff må le litt av dette, jeg var også slik, jeg spiste til og med minimalt før jeg skulle på besøk for å unngå bæsjing, men spiste heavy svære middager hos kjæresten som er kokk å elsker å lage mat. Iom jeg spiste minimalt dagene før besøk, ble det krøll med mage og tarm når den plutselig fikk en haug med mat i seg. Kjæresten bodde i en annen kant av landet, så vi besøkte hverandre i helger og ferier. For et år siden når jeg var på besøk hos han i 14 dager, klarte jeg ikke å gå på do å drite en eneste gang. Ble kraftig forstoppet, oppblåst, å forferdelige smerter mens jeg var der, kjøpte dulcolax og klyster i smug mens han var på jobb, men fikk bokstavlig talt ikke ut en dritt😅 men den 10 dagen var jeg så dårlig og hadde så vondt at jeg måtte kaste inn håndkleet å fortelle han hvor vondt jeg hadde, ble lagt inn på sykehuset pga dette å ble der i 2 døgn før de fikk fart på sakene😅 Etter denne episoden driter jeg i om jeg må drite når jeg er hos han, isen ble brutt rundt dette med bæsjing etter alt styret med sykehusinnleggelsen. Vi kan le av dette i dag. Når jeg er på besøk hos han nå å jeg ikke får til å gå på do, blir jeg bekymret, for er livredd for enda et sykehusbesøk😅 Anonymkode: 01a63...48a 1 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #13 Skrevet 14. desember 2023 Jepp har det likt her. Anonymkode: 60415...e44 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #14 Skrevet 15. desember 2023 Jeg tror neppe at karene er redde for å gå på do i starten av et forhold? Så da trenger vel ikke vi damer være det heller. Hvordan skal man tåle å flytte sammen, hvis dama konstant må late som om hun ikke har verken luft eller avføring, men bare slipper noen roseblader ut i lufta nå og da? 😂 Kjøp en liten romspray ha i veska/på badet hvis problemet er så stort. Anonymkode: 77214...660 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #15 Skrevet 15. desember 2023 Joda, jeg kjenner meg godt igjen i dette. Jeg er nå i 50-årsalderen og skilt etter over 25 års ekteskap. I alle årene jeg var gift, var alt som handlet om toalettbesøk et "ikke-tema". Vi nevnte det aldri. "Top secret" for å si det mildt. Enten man var hjemme, på ferie eller ute på tur trakk man seg bare unna så ubemerket som mulig og fikk det gjort. Jeg har nå hatt en god venn i et par år. Vi bor ikke sammen, men er en del sammen til middag, på turer osv. Uten at vi har snakket om det, har jeg merket at jeg er mye mer avslappet til slikt når jeg er sammen med han, enten vi er hjemme hos en av oss eller ute på tur. Det er liksom ikke noe problem rett og slett å si at man må ta seg en tur på do. I sommer var vi sammen på en lang sykkeltur og overnattet i telt. Heller ikke da var det noen problemer med dette. Så jeg tror det har noe å gjøre med hvor nærme man tør å være hverandre, egentlig. Anonymkode: c6f22...37c 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #16 Skrevet 15. desember 2023 I starten ba jeg kjæresten gå ut på tur, helt krise 😂 Jeg sliter enda 1 år etter vi ble sammen, men har bæsja der 2 ganger. Når jeg kommer hjem etter en helg løper jeg på do hjemme så fort jeg kommer inn døren! Er så teit, jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn. Anonymkode: af683...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #17 Skrevet 15. desember 2023 Man er ikke i et skikkelig forhold, ikje trygg nok på hverandre, om en ikke kan slippe en promp uten å bli flau. Anonymkode: 95515...16a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #18 Skrevet 15. desember 2023 Herregud.. Er flau over den nye generasjonen.. Å gå på dass å drit e helt normalt, og det ville vært kleint om personen holdte bæsjen inne for og så prøve å holde igjen.. jesus Anonymkode: 8eeca...e45 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #19 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Herregud.. Er flau over den nye generasjonen.. Å gå på dass å drit e helt normalt, og det ville vært kleint om personen holdte bæsjen inne for og så prøve å holde igjen.. jesus Anonymkode: 8eeca...e45 Vel, jeg har det også slik, og jeg er i midten av 30 årene. Jeg har vært med Typen i 2,5 år, men vi treffes bare helger og ferier da vi begge har barn på hver vår kant. I sommer var vi dog på 2,5 ukers ferie. Og jeg gikk på do og bæsjet to ganger totalt på hele turen. Eneste grunnen til at jeg klarte det da, var fordi han tok alle ungene med på tur, som jeg viste varte i minimum 3-4 timer. De to ukene spiste jeg minimalt. På turer som varer en uke eller mindre klarer jeg ikke å gå på do. Men vi er ofte på hytteturer på primitive hytter hvor jeg ikke kan snike meg bort ubemerket. En gang i sommer så prompet jeg ukontrollert en liten fjert når vi var ute og grillet. Og jeg ble helt satt ut av meg selv. Til gjengjeld har jeg aldri fått med meg at han går på do og bæsjer heller. Eller proppet for den saks skyld. Så kanskje han lider av samme problem 🙈. Anonymkode: 0b971...b6f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #20 Skrevet 15. desember 2023 Jeg har det likt selv. Er vel fordi forholdet er nytt. Jeg passer til og med på at jeg ikke drikker mye væske når vi er sammen. Drikker mye før vi treffes og etterpå. Det med å la springen stå på fullt gjør jeg også, men det høres sikkert litt rart ut når vannet renner. Jeg er forresten kjempesjenert, så enkelte ting er litt vanskelig for meg. Anonymkode: 22722...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå