AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Del Skrevet 14. desember 2023 Har en nabo som jeg har klaget inn 3 ganger nå pga bass. Her spilles det stortsett døgnet rundt. Det jeg har klagd på er natta! Dagen for jeg ikke gjort noe med. Men forventer nulltoleranse på natta, med bass inn til oss. Nabo spiller så høyt at det går inn til ett annet bygg. Er sliten av dette. Og vet det er andre og som reagerer.. Det jeg ikke forstår her, er hvor mange sjanser skal nabo få før det blir konsekvenser? Ja vet nabo eier leiligheten men likevel dette er ikke i orden lengre. Anonymkode: 31906...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en nabo som jeg har klaget inn 3 ganger nå pga bass. Her spilles det stortsett døgnet rundt. Det jeg har klagd på er natta! Dagen for jeg ikke gjort noe med. Men forventer nulltoleranse på natta, med bass inn til oss. Nabo spiller så høyt at det går inn til ett annet bygg. Er sliten av dette. Og vet det er andre og som reagerer.. Det jeg ikke forstår her, er hvor mange sjanser skal nabo få før det blir konsekvenser? Ja vet nabo eier leiligheten men likevel dette er ikke i orden lengre. Anonymkode: 31906...58b RO skulle det stå i innlegget! Ikke to. Anonymkode: 31906...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Del Skrevet 14. desember 2023 Ingen?? 🙏 Anonymkode: 31906...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 14. desember 2023 #4 Del Skrevet 14. desember 2023 Ring politiet. Hver gang. (Om natten.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Del Skrevet 14. desember 2023 Fy faen, du har min største medfølelse... ikke gi dere med å klage, du kan faktisk klage på det på dagtid også, det er vedvarende støy og går ikke innfor den 23-7 regelen, man kan ikke forstyrre naboer døgnet rundt Anonymkode: 3daac...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Del Skrevet 14. desember 2023 Stakkars deg! En her i byen ble kastet ut av sameiet i styret, grunnet overdrevet musikkbruk. Politiet hadde vært hos han 10 ganger, før det endte som styresak. Vedkommende måtte selge leiligheten sin. Anonymkode: 5144a...a48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå