Gå til innhold

Trenger gavetips til 14-årig jente

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anbefaler tumbler med håndtak :) Det har jeg kjøpt til alle tenåringene i år (+ til meg selv).

Det er veldig trendy i USA, og noe som går igjen på Instagram og TikTok. Så jeg tror du kan treffe der.

Jeg har bestilt mine fra Hurryliv.no.

Anonymkode: 84a9f...dd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei på 14. Hun ønsker seg varmluftsbørste (type krølltang), store hettegensere, bøker av Colleen Hoover eller hva hun heter, duftlys, sminke og velværeprodukter (fra Sol de Janeiro, for eksempel), oversized strikkegensere.

Anonymkode: 3a28f...be9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Anbefaler tumbler med håndtak :) Det har jeg kjøpt til alle tenåringene i år (+ til meg selv).

Det er veldig trendy i USA, og noe som går igjen på Instagram og TikTok. Så jeg tror du kan treffe der.

Jeg har bestilt mine fra Hurryliv.no.

Anonymkode: 84a9f...dd5

Altså en termokopp med håndtak og sugerør? 

Hva tenker du 14-åringene skal bruke den til? Morgenkaffen? (Dette er ungdomsskole-elever)

Anonymkode: 0f6c6...7b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp noe du tror en 14 år gammel jente vil like, også får du med en byttelapp. Ikke værre enn det 😊 Hun vil jo skjønne at det ligger omtanke i gaven selv om du ikke skulle treffe 100%. 

Synes de fleste klesbutikker er ganske safe når det kommer til råd fra betjeningen. Går du feks på H&M så får du bare de ansatte til å hjelpe deg, og skulle ikke det falle i smak så finner hun garantert noe å bytte i der 🙂

Anonymkode: 021e0...fb7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange fine tips!🙏

Takk for at dere tok dere tid til å svare!❤️

Anonymkode: eacc6...5a1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker kpe fknt kjøkke utstyr, kjevle, stekepanne eller lignende, slik at hun kan forbrede seg på kjøkkenet til den dagen det blir hennes oppgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker kpe fknt kjøkke utstyr, kjevle, stekepanne eller lignende, slik at hun kan forbrede seg på kjøkkenet til den dagen det blir hennes oppgave :)

Vet du, å gi kjøkkenutstyr til et fosterbarn man ikke kjenner, er en utrolig dårlig idé.

Hun kan ha hatt voksenoppgaver og blitt ansvarlig for matlaging for seg selv og eller mindre søsken fra alt for tidlig alder, og da ville ikke det vært en hyggelig gave i det hele tatt, tvert i mot. Når man ikke vet, er det best å la være.

Ideen kan man jo komme tilbake til senere om det viser seg at hun er interessert i matlaging når man blir kjent med henne.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her ville jeg anbefalt! Har både mascaraen og lipglossen selv og det er mine absolutte favoritter, ser for meg at de fleste jenter uavhengig av stil og interesser hadde blitt glad for den:

https://www.blush.no/product/maybelline-maybelline-new-york-nordic-loves-gift-box-117455?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6dvWn4ePgwMVjAqiAx3-PQZhEAQYAiABEgLzx_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: f1d7f...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Elle Melle said:

Vet du, å gi kjøkkenutstyr til et fosterbarn man ikke kjenner, er en utrolig dårlig idé.

Hun kan ha hatt voksenoppgaver og blitt ansvarlig for matlaging for seg selv og eller mindre søsken fra alt for tidlig alder, og da ville ikke det vært en hyggelig gave i det hele tatt, tvert i mot. Når man ikke vet, er det best å la være.

Ideen kan man jo komme tilbake til senere om det viser seg at hun er interessert i matlaging når man blir kjent med henne.

Om hun er interessert eller ikke i matlaging mener jeg ikke er relevant. Det viktige er at hun kan øve seg på å bli en god husmor! Dette er noe både hun og hennes fremtidige mann vil sette pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (8 minutter siden):

KJøkkenutstyr til et barn på 14 som har kommet i fosterhjem og har minimalt er jo en kjempeide. 

"Hei, for all del ikke slapp av, og føl deg som hjemme. Her har du så du kan begynne å forberede deg på å flytte ut igjen". Stekepanne er dessutten det en 14-åring synes det er kulest å få når vedkommende har lite fra før. Applaus 👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: a1427...05b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (1 minutt siden):

Om hun er interessert eller ikke i matlaging mener jeg ikke er relevant. Det viktige er at hun kan øve seg på å bli en god husmor! Dette er noe både hun og hennes fremtidige mann vil sette pris på!

Vi er der ja. 

Hvorfor leser du tråder om gavetips til 14 år gamle jenter egentlig? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tobias001 skrev (5 minutter siden):

Ja for gaver er for å gled fremtidige partnere, ikke for at mottaker skal bli glad der og da.

Er ikke ofte jeg sier dette, men: Dust, ta deg sammen!

Anonymkode: a1427...05b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (11 minutter siden):

Hvorfor snakker du om koneegenskapene til en 14-åring? Veldig creepy, høres ut som du bør kontakte noen for å få hjelp med den typen tanker. 

Anonymkode: 1022f...e47

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor snakker du om koneegenskapene til en 14-åring? Veldig creepy, høres ut som du bør kontakte noen for å få hjelp med den typen tanker. 

Anonymkode: 1022f...e47

Alle bør forbrede seg til den dagen de blir voksene! Barneoppdragelsen idag er ALT for slapp! Hadde det vært mine unger så ville jentene startet med kjøkkenopplæring fra 5 års alderen og guttene hadde fått jus bøker laget for barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun interesserer seg for sminke og velvære ting, så vet jeg blant annet butikken normal ofte har TikTok trender. Være seg hår styling eller sminke. 

klær er stort sett alltid en slager. Cubus, hm, Bikbok, Carlings.

jeg gikk selv med veske når jeg var på den alderen. 

ellers anbefaler jeg å dra litt tidlig en dag på butikken og spør de ansatte. De vet hva som er populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Denne her ville jeg anbefalt! Har både mascaraen og lipglossen selv og det er mine absolutte favoritter, ser for meg at de fleste jenter uavhengig av stil og interesser hadde blitt glad for den:

https://www.blush.no/product/maybelline-maybelline-new-york-nordic-loves-gift-box-117455?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6dvWn4ePgwMVjAqiAx3-PQZhEAQYAiABEgLzx_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: f1d7f...498

Godt tips!

To veldig gode og kjente produkter som passer uavhengig av stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...