AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Jeg har tatt vippeextentions i over 1 år og gått til samme vippedame som jeg har nå i et halvt år. Går til en salong å tar vipper og hun jeg går til har kursbevis med flere års erfaring. Etter timen, er jeg litt rød i øynene og svir litt. Mulig dette er limet som er sterkt? Uansett så går dette over etter få timer, men de siste 2 gangene nå, har jeg blitt rød i øynene i 2 døgn før det går over. Det svir ikke og klør ikke, plager meg ikke noe bortsett fra at jeg blir bekymret over at øyet blir rødt. Hørt med noen av vennene mine som tar vipper selv, og de sier de alltid blir rød i øynene de første dagene etter timen og ser på dette som vanlig. Kan helt sikkert hende det er det, men jeg har aldri blitt rød i øynene de første dagene etter vippetime før de 2 siste gangene med påfyll nå. En ting til, er at hver vippetime tar jeg påfyll etter 3 uker. Jeg merker at hun napper ut noen av vippene mine under timen. Helt sikkert de vippene som har vokst veldig ut, men som enda sitter på? Har jo som sagt hat vipper i over ett år. Hun første jeg gikk til, kjente jeg ikke noe til at hun tok å nappet ut vipper. Hun jeg går til nå som jeg har gått til en god stund, kjenner jeg at napper ut noen vipper da jeg får tåre i øynene da hun gjør det. Stusset litt på dette en stund om dette er vanlig at hun napper ut noen av vippene mine. Noen her som har eller har hat vipper som har noe erfaring å komme med ang dette? Anonymkode: b217c...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå