Molly 4.5 år Skrevet 16. desember 2023 #21 Del Skrevet 16. desember 2023 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #22 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en mor som er akkurat likedan og jeg er så drittlei. Hun kan aldri snakke om annet enn overfladiske ting. Spør aldri hvordan det går. Om jeg har vært til legen, spør aldri hvordan det gikk osv. Bare overfladisk hver gang jeg møter henne. Ringer sjelden lengre . Kunne ønske jeg hadde en familie med omsorg. Anonymkode: 5c813...fc7 Hun spør hvordan det går innimellom hvis det er noe konkret som feiler meg som tannpine eller vondt i kneet fordi jeg har falt men da har jeg gjerne snakket om det på forhånd. Jeg tror det har litt med at mine foreldre er gamle og de begynner å få en del helseplager, og at de er lei problemer som min far kaller sykdomsprat, men et dødsfall er jo ikke "problemer". Ts Anonymkode: b4121...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #23 Del Skrevet 16. desember 2023 Et tips er å ringe din mor å fortelle henne om hvor vondt du har det. Hvor tøft det er å stå i sorg. Tving henne litt inn i samtalen. Mulig hun tror at hvis hun snakker om alt mulig annet så vil du tenke på noe annet. Snakker hun om Nanna er hun redd det skal gjøre vondt verre for deg. Hun tenker nok mye på det, derfor tror hun at hun snakker mye om det Anonymkode: 41215...251 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå