Gå til innhold

Butikk hevder varen er sendt, posten sier nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noe fra Beyond Active i uken før black friday. 

For to uker siden fikk jeg en mail fra dem med "Nå er varen sendt", med en sporingslenke som ikke virker, men sporingsnummer. Når jeg derimot ser i posten-appen, står det bare at de har fått beskjed om varen, men at de venter på at den skal bli levert inn. 

Jeg har prøvd å kontakte Beyond Active flere ganger. Fikk ett svar med "her er sporingslenke til varen" - som ikke var det jeg suprte om.. ingen info om hvor den faktisk var, siden den sporingslenken bare fører til samme side på posten som sier de faktisk ikke har mottat den fra leverandør. 

Jeg fikk i dag ENDA en mail fra Beyond Active med "Nå har vi sendt varen!" - men nei, ikke ifølge posten, de venter fremdeles på å få den innlevert. 

Hva gjør jeg nå da? Jeg har sendt minst fire mailer til butikken, og de bare henviser til sporingen, selv om jeg gang på gang presiserer at ja, jeg HAR sporingsnummeret, men det hjelper ikke all den tid det står at posten ikke har mottat varen fra dem???

Anonymkode: 2a6c8...116

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeldelsene på trustpilot er ikke akkurat positive når det kommer til forsendelse. 

Anonymkode: 599ec...6ed

• Liker 1
Skrevet

Hvis du betalte med kredittkort kan du få pengene tilbake ved å kontakte banken din.

Anonymkode: db0bd...945

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anmeldelsene på trustpilot er ikke akkurat positive når det kommer til forsendelse. 

Anonymkode: 599ec...6ed

Ser det er veldig ymse anmeldelser. Noen som er godt fornøyde med både vare og levering, og noen som ikke er det. 

Anonymkode: 2a6c8...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...