AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Hei. Har noen erfaring med handel fra TGR-nettbutikk? Siden er norsk, så jeg forstår ikke at det stemmer at det blir ekstra kostnader utover varene + frakt. Kan se ut som jeg også må betale moms eller toll? Kan det stemme? Anonymkode: 392a1...038
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Er ikke dem danske da, varene blir vell sendt fra Danmark, som da betyr at dem må gjennom toll. Anonymkode: 9da0f...52d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Skrevet 18. desember 2023 Jeg har ikke handlet derfra, men antar at når du velger Norge trekkes dansk mva fra og norsk tillegges. Prisene blir da høyere siden norsk mva er høyere enn dansk. Det er ikke toll på annet enn klær og enkelte matvarer. Anonymkode: 44763...97b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Skrevet 18. desember 2023 Alt du spør om står jo på nettsiden deres. De sender fra Polen, og det står om tollavgift på deres side. Anonymkode: 5c7ac...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå