AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Del Skrevet 14. desember 2023 Hei! Er det noen her inne som kan svare meg på om det ser ut som jeg har hatt eggløsning? Jeg syntes målingene går så utrolig mye opp og ned.. Også syntes jeg ikke at målingene er så høye.. Er det normalt? Eller har rett og slett ikke eggløsningen vært? Blir glad for svar😃 Anonymkode: db6a5...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Del Skrevet 14. desember 2023 Syns det er litt vanskelig å vurdere når grafen i forkant er så kort. Har lite å sammenligne med. Jeg ville tippet du har hatt EL, men også fullt mulig du bare har hatt en dip i temperatur. Dip i temperatur er ikke ensbetydende med at EL skjer/har skjedd. Man må nesten sammenligne med tidligere mnd for å se et mønster. Anonymkode: 7b045...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Syns det er litt vanskelig å vurdere når grafen i forkant er så kort. Har lite å sammenligne med. Jeg ville tippet du har hatt EL, men også fullt mulig du bare har hatt en dip i temperatur. Dip i temperatur er ikke ensbetydende med at EL skjer/har skjedd. Man må nesten sammenligne med tidligere mnd for å se et mønster. Anonymkode: 7b045...e9f Tusen hjertelig takk for svar! Jaa, det er ikke så enkelt å se, men takk for at du tok deg tid til å svare😊 Anonymkode: db6a5...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Del Skrevet 14. desember 2023 Du har tempet for lite i starten / startet for sent å tempe til at det går an å se om du har hatt el her. Dette blir bare 50/50 gjetning. Anonymkode: 55c26...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. desember 2023 #5 Del Skrevet 14. desember 2023 Tempet du til samme tid hver dag og før du står opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Del Skrevet 14. desember 2023 Sofakona skrev (30 minutter siden): Tempet du til samme tid hver dag og før du står opp? Ja, klokken 7 hver dag før jeg stod opp😊 Anonymkode: db6a5...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #7 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har tempet for lite i starten / startet for sent å tempe til at det går an å se om du har hatt el her. Dette blir bare 50/50 gjetning. Anonymkode: 55c26...24c Jaa, det er sant. Jeg vet tempen min før dette, men har ikke lagt den inn, da jeg ikke har tempet hver eneste dag.. 😊 Anonymkode: db6a5...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå