Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ønsker gjerne ta ultralyd før vi skal hjem besøke svigerforeldre i jula.
De fikk vite denne uken at vi venter en liten en, så da ønsker vi ha med ultralydbilder å vise dem også ☺️ Vi er idag i uke 22+6, vil dette være for tidlig for å ta 3D bilder av lille? ☺️ er det isåfall noen som har erfaring med slik ultralyd så tidlig? 🙂 

Anonymkode: 94946...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt det du spør om men vi tok privat ultralyd i uke 9, 17 og 34. Den i 34 var ren 3d/4d mens de andre var vanlige men vi fikk 3d bilder på begge de gangene og i uke 9 og 17... gøy og se synes vi ihvertfall selv om det ikke var rene  3d ultralyder. 

Skrevet

Uke 23+ for best bilder. Det Volvat opererer med. Skal på 3D ultralyd til uka selv :D

Skrevet

Jeg fikk nydelige 3Dbilde i uke 19, men fikk vite at dette var sjelden 😊

Skrevet

Jeg var på 3 ultralyder da jeg var rundt 27 uker på vei. Det var umulig å få noen gode bilder😅 Hun gjemte seg, navlesnor i ansikt, hender, osv. Fikk 2 gratis ultralyder fordi det gikk så dårlig. Ser noen får fine bilder så kan jo hende du er blandt de☺️ Bare ikke ha for store forhåpninger.

Anonymkode: 9bc1e...d3c

Skrevet

Anbefales vel mellom uke 28-32. Jeg fikk på sykehuset i uke 32 på vekstkontroll ved en tilfeldighet. Hun sa at mange kaster bort penger privat fordi baby enten ligger feil eller har hender/ føtter/ navlesnor foran ansiktet. 

Anonymkode: ff127...ef7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...