Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som pleier å flørte med partner på telefon og meldinger?

Om du for eksempel forteller partneren din i en telefonsamtale eller i en melding at du har kjøpt deg nytt undertøy, hvilken reaksjon kan du få da?

Anonymkode: 93d50...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva pokker er vitsen med det? Det er slikt man gjør helt i startfasen av en relasjon når ting faktisk er spennende

Anonymkode: 0c50e...3cf

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg aldri gjort. Meldinger og telefonsamtaler med kona er sjeldne, og når det skjer, er det kun meldinger av praktisk art, som at en er forsinket, eller at middagen er klar.

Mann, lykkelig gift på 25. året.

Anonymkode: 61668...859

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva pokker er vitsen med det? Det er slikt man gjør helt i startfasen av en relasjon når ting faktisk er spennende

Fordi det kan være gøy vel.

• Liker 1
Skrevet

Ja ofte

Anonymkode: 3d1af...c7f

• Liker 1
Skrevet

Det kommer ann på hvor lenge man har vært sammne. Har du vært sammen i måneder til et år, så er det naturlig. Men har du vært sammen i 10-20 år, så er jo situasjonen som regel litt anderledes. Når det er sagt så er ingen forhold like og mange sender flørtende meldinger uansett hvor lenge man har vært sammen. Om det gir forholdet det som trengs, så er det jo bare å fortsette :)

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt 😛 Men lengste forholdet jeg har hatt har vart i seks år (med to barn i løpet av den tiden). 

Her kan det sendes både frekke snapper, meldinger og flørte pr telefon. Kan da ikke skjønne hvorfor man skal stoppe med det? Det føles jo kjempegodt å BLI flørtet med, så det er noe jeg vil gi mannen min, og tydeligvis vil han gi det til meg også. 

Anonymkode: 4fa7e...87e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvsagt 😛 Men lengste forholdet jeg har hatt har vart i seks år (med to barn i løpet av den tiden). 

Her kan det sendes både frekke snapper, meldinger og flørte pr telefon. Kan da ikke skjønne hvorfor man skal stoppe med det? Det føles jo kjempegodt å BLI flørtet med, så det er noe jeg vil gi mannen min, og tydeligvis vil han gi det til meg også. 

Enig i dette.

Daglig flørt. Om jeg kjøper nytt undertøy og opplyser om det så svarer han "mmmmm, gleder meg til å ta det av deg" eller "liker deg best uten undertøy jeg, oh så jeg gleder meg til å få deg hjem jenta mi!".

Om han sender snap fra trening kanskje så svarer jeg noe sånt som "elsker deg svett! Kom fort hjem så jeg får kastet meg over deg før du hopper i dusjen!"

Anonymkode: 3dff2...5aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker å flørte, og jeg elsker å sexte! 

Nå, er jeg singel, men jeg vet hvem jeg vil ha! 

Jeg skal flørte masse, i maaaaange år! 😅 

Men, jeg har på følelsen av at du sendte melding til mannen om at du hadde kjøpt sexy undertøy og du ønsket å være flørtende ? 

og fikk et lunket respons tilbake ? 

Hvordan er isåfall forholdet deres ellers, og sexlivet ?  Jeg hadde også syntes det hadde vært veldig kjipt å få et lunket svar på en flørtende melding. 

Anonymkode: cd21c...782

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi har vært sammen i 17 år og gjør fortsatt slik 😊 

Anonymkode: 63624...a54

• Liker 2
Skrevet

Gift i 25 år. Vi gjør det fortsatt innimellom. Viktig å flørte fordi om forholdet ikke er nytt. Kanskje viktigere enn før. 

Anonymkode: 6778a...645

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg elsker å flørte, og jeg elsker å sexte! 

Nå, er jeg singel, men jeg vet hvem jeg vil ha! 

Jeg skal flørte masse, i maaaaange år! 😅 

Men, jeg har på følelsen av at du sendte melding til mannen om at du hadde kjøpt sexy undertøy og du ønsket å være flørtende ? 

og fikk et lunket respons tilbake ? 

Hvordan er isåfall forholdet deres ellers, og sexlivet ?  Jeg hadde også syntes det hadde vært veldig kjipt å få et lunket svar på en flørtende melding. 

Ja, eller jeg sendte ikke melding men nevnte det mens vi snakket på telefonen. Responsen var bare «ok,» som jeg ble skuffet over. 

Men kanskje det er en reaksjon mange menn i forhold har? 

Sexlivet vårt er bra, men han har sluttet å flørte og det synes jeg er trist. Klarer visst ikke å starte en flørt selv heller, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal/kan gjøre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, eller jeg sendte ikke melding men nevnte det mens vi snakket på telefonen. Responsen var bare «ok,» som jeg ble skuffet over. 

Men kanskje det er en reaksjon mange menn i forhold har? 

Sexlivet vårt er bra, men han har sluttet å flørte og det synes jeg er trist. Klarer visst ikke å starte en flørt selv heller, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal/kan gjøre. 

Men, prøv da :) 

Det er nok, enklere å starte det over meldinger. 

Send noe flørtete, seksuelt i morgen mens han er på jobb. Med et bilde av deg selv iført det nye undertøyet ;) 

Om, dere har et bra sexliv, vil jeg tro at dette er hjertelig velkomment :D 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men, prøv da :) 

Det er nok, enklere å starte det over meldinger. 

Send noe flørtete, seksuelt i morgen mens han er på jobb. Med et bilde av deg selv iført det nye undertøyet ;) 

Om, dere har et bra sexliv, vil jeg tro at dette er hjertelig velkomment :D 

Dessverre sitter nok det å sende bilder uoppfordret langt inne. Jeg har ikke en supermodellkropp, så tør i alle fall ikke sende et bilde om det ikke uttrykkelig er bedt om og ønsket. 

Tror ikke jeg noengang kommer dit. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Dessverre sitter nok det å sende bilder uoppfordret langt inne. Jeg har ikke en supermodellkropp, så tør i alle fall ikke sende et bilde om det ikke uttrykkelig er bedt om og ønsket. 

Men nå har du jo kjøpt det undertøyet, så da er vel meningen å vise seg frem?

Eller så hadde du vel heller gått for en fantasi eller en gåte eller noe mer intellektuelt. 

Anonymkode: b23ee...99c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men nå har du jo kjøpt det undertøyet, så da er vel meningen å vise seg frem?

Eller så hadde du vel heller gått for en fantasi eller en gåte eller noe mer intellektuelt. 

Ja, men hadde håpet på en reaksjon annet enn «ok.»  han virker ikke interessert i å se det engang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, men hadde håpet på en reaksjon annet enn «ok.»  han virker ikke interessert i å se det engang. 

OK, så du går for mest mulig vrien og vrang og bratty-type flørting?

Liker mannen det da? Pleier han like voksne damer som oppfører seg som 4-åringer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du trenger såklart ikke å ha supermodellkropp. Det er det jo ikke mange som har. 

Men, hva med å ta bildet av bare ansiktet ditt, inkludert puppene i den nye bh`n din ? Da, kan du holde kamera oventefra, trenger ikke å ha med mage, eller andre kroppsdeler du ikke føler deg komfortabel med. 

Det, er nok en helt vanlig reaksjon og si "ok" over en telefon samtale hvor du sier du har kjøpt sexy undertøy. Eller, jeg hadde ikke nødvendigvis forventet noen særlig reaksjon. Om, vi ikke allerede hadde etablert flørting over tlf etc. 

Synes ihvertfall du skal gi et forsøk over tekstmelding :) Si gjerne ifra om du vil ha tips ;) 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei det er slik du holder liv i forholdet!

Vi gjør det, gift over 20år!

Anonymkode: ca116...b34

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da sier du det! Kryp opp i sofaen i kveld, slå av tven og se ned om du synes det er skummelt å si. Og så starter du:

"Du, da vi snakket på telefonen i dag, så forsøkte jeg å flørte litt når jeg nevnte nytt undertøy. Jeg synes egentlig det er litt skummelt å si sånt, siden jeg er litt selvbevisst på egen kropp og så videre, men uansett så ble jeg litt skuffet over responsen din. Jeg tenkte at det kunne være fint å få tilbake litt flørt og spenning sånn, men tror jeg trenger litt hjelp siden selvtilliten ikke er der jeg skulle ønske :) "

Vent på respons, og voila, dere har en samtale om hvordan dere kan løse det!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...