Gå til innhold

Glansvask gode wrong - HJELP

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukte billig glansvask hjemme i håret i går kveld, frisøren jeg går til har vært syk lenge og ser ikke ut til å komme tilbake på en stund så var desperat. Det ble ALTFOR mørkt. Ser ut som en heks. Hva kan jeg gjøre? Er bare litt over en uke til jul, men det tar 6-8 uker før det forsvinner sto det på pakken. Kan jeg bruke en lysere over eller vil ikke det funke?

Anonymkode: 4995d...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

All hjemmefarging er veldig mørk rett etter farging. Det gir seg etter noen vasker, synes du det går for sakte er det bare å vaske litt oftere. Glansvask er jo designet for å forsvinne litt etter litt. 

Anonymkode: 4f263...f4d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Brukte billig glansvask hjemme i håret i går kveld, frisøren jeg går til har vært syk lenge og ser ikke ut til å komme tilbake på en stund så var desperat. Det ble ALTFOR mørkt. Ser ut som en heks. Hva kan jeg gjøre? Er bare litt over en uke til jul, men det tar 6-8 uker før det forsvinner sto det på pakken. Kan jeg bruke en lysere over eller vil ikke det funke?

Anonymkode: 4995d...867

Etter å lese overskriften trodde jeg det var noe helt annet du hadde vasket

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er alltid mer intens rett etter du er ferdig. 1-2 vanlig hårvask vil tone det ned litt.

Anonymkode: 6310f...0a8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke bruke lysere over nei. Men det mest intense gir seg etter 4-5 vask så til julaften er du nok mye mer fornøyd ellers kan du alltids bruke et pent og fargerikt hårbånd som trekker fokus vekk fra fargen på håret 

Anonymkode: 4f602...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentakende head and shoulders - husk hårmaske :) 

By Bente la ut en video jeg ikke helt husker - men sjekk IG. Det var noe med å bruke hårspray og så etellerannet 😅 Hadde testet det først, så dynka i HS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...