Gå til innhold

Passer Hoka sko til kjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker bare kjoler om sommeren. Ser nå at hoka sko er på tilbud. Tenkte å kjøpe i hvitt farge til sommeren. Men er usikker på om de passer til kjoler. Står at det er løpesko

Anonymkode: bedac...908

Skrevet

ABSOLUTT ikke til kjole. For klumpete. Ser både morsomt og harry ut. Hvis du vil bruke sneakers til kjole gå for noe nettere som veja skoene

Anonymkode: b4f02...407

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

ABSOLUTT ikke til kjole. For klumpete. Ser både morsomt og harry ut. Hvis du vil bruke sneakers til kjole gå for noe nettere som veja skoene

Tenkte meg det😝

Er veja et bra merke?

Anonymkode: bedac...908

Skrevet

Kommer an på stilen din og kjolene, det går fint til en sporty/street stil.

Anonymkode: 71898...34e

• Liker 3
Gjest Jakterpåidioter
Skrevet

Du bestemmer selv om du vil bruke Hoka-sko til kjole.

Selv ville jeg nok ikke gjort det, syns det er penere med litt mindre klumpete sko til de kjolene jeg har.

Skrevet

Joggesko generelt passer fint til mange kjoler, hvis man har en sporty stil. 
Men det kommer helt an på kjole og stil. 

Jeg ville ikke kjøpt Veja, som blir anbefalt over, fordi de ikke har sko som passer mine preferanser. 
De har en del fine sneakers med helt flat såle, men jeg er ikke så glad i flat såle, og jeg liker ikke lær eller lærimitasjon som materialer, jeg vil ha stoff som er luftig. 

Jeg derimot foretrekker Sketchers eller Levity, for å ha veldig komfortable og lette sko,  som er luftig, og kan vaskes. 

Mine favoritter av hvite sko til kjoler er disse fra Levity: 
LEVITY NHG Chic White - Tights.no
lastned(1).jpg.8332f764d7d87f14062d63feced8918a.jpg

eller disse:
LEVITY Levitate (S02) White - Tights.no
lastned(2).jpg.ea53d1e11ba9e3c5b49fe492e99ff009.jpg

Anonymkode: b511c...96e

Skrevet

Hokasko er gode løpesko, men stygge. Så de passer bare til å løpe.

Anonymkode: 1f601...39e

• Liker 5
Skrevet

Synes det kommer an på kjolen og stilen din generelt. Synes kjole og joggesko er en kul kombinasjon, men det kommer an på plaggene 👍🏻

Anonymkode: ea139...7c8

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns hvite Hoka passer til en sommerkjole 💃

Anonymkode: 983f4...920

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker mine sorte Hoka til alt, også kjole på sommeren. (Har Bondi, det er ikke løpesko, de er fordi ryggen min elsker det.) 

Anonymkode: 4f1fa...375

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo litt an på alderen til Ts og. Mange på min alder som går med skjørt og hvite sneakers, uten at folk reagerer særlig på det. Men om Ts er gammel ser det jo litt rart ut, muligens. 

Anonymkode: 3e458...621

Skrevet

Til hverdagskjoler JA, til fest og spesielle anledniger NEI.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kommer jo litt an på alderen til Ts og. Mange på min alder som går med skjørt og hvite sneakers, uten at folk reagerer særlig på det. Men om Ts er gammel ser det jo litt rart ut, muligens. 

Anonymkode: 3e458...621

Jeg er 54 år og bruker hvite sneakers til blomstrete floyd kjole. Jeg visste ikke at det var aldersgrense på dette, sånn muligens😁

Anonymkode: 620bc...f6a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er 54 år og bruker hvite sneakers til blomstrete floyd kjole. Jeg visste ikke at det var aldersgrense på dette, sånn muligens😁

Anonymkode: 620bc...f6a

Bare på KG. 

Anonymkode: fe50e...fd3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg bruker Hoka til kjoler som er sporty/sommerlige. Litt nettere sko eller sandaler hvis jeg skal være mer pyntet. K45

Anonymkode: 5d209...343

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 8.00):

Joggesko generelt passer fint til mange kjoler, hvis man har en sporty stil. 
Men det kommer helt an på kjole og stil. 

Jeg ville ikke kjøpt Veja, som blir anbefalt over, fordi de ikke har sko som passer mine preferanser. 
De har en del fine sneakers med helt flat såle, men jeg er ikke så glad i flat såle, og jeg liker ikke lær eller lærimitasjon som materialer, jeg vil ha stoff som er luftig. 

Jeg derimot foretrekker Sketchers eller Levity, for å ha veldig komfortable og lette sko,  som er luftig, og kan vaskes. 

Mine favoritter av hvite sko til kjoler er disse fra Levity: 
LEVITY NHG Chic White - Tights.no
lastned(1).jpg.8332f764d7d87f14062d63feced8918a.jpg

eller disse:
LEVITY Levitate (S02) White - Tights.no
lastned(2).jpg.ea53d1e11ba9e3c5b49fe492e99ff009.jpg

Anonymkode: b511c...96e

Disse er alt for klumpete og stygge ut til kjole. Dette ville sett uflidd g usmakelig ut og ikke sporty. Må noe nettere til

Skrevet

Hvite hoka kan passe til sommerkjole kjole i hverdagen, ikke til spesielle anledninger! 

Anonymkode: 88e8f...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...