AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Har funnet noen billetter til disneyland på getyourguide.no som er billigere enn på hovedsiden. Men er allikevel mye penger og er litt skeptisk på om jeg skal sjansen. Er det noen som har erfaringer med denne siden og kan fortelle meg om den er legit eller ikke? Anonymkode: 438ca...34f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Getyourguide er en legitim side. Dog aldri opplevd at de har vært billigere enn å bestille direkte fra turselskap osv. Anonymkode: 0ee56...752
Serafin Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har funnet noen billetter til disneyland på getyourguide.no som er billigere enn på hovedsiden. Men er allikevel mye penger og er litt skeptisk på om jeg skal sjansen. Er det noen som har erfaringer med denne siden og kan fortelle meg om den er legit eller ikke? Anonymkode: 438ca...34f Ja, funket bra da jeg brukte den på tur i Amsterdam. På lik linje som Tripadvisor.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Jeg har brukt dem til å booke utflukter med, fra uavhengige turoperatører, når jeg har vært i utlandet. Har aldri bestilt billetter der, visste ikke at det gikk an. Anonymkode: 896c9...41b
Example Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 Har brukt getyourguide mange ganger for dagsturer og utflukter osv. i utlandet uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå