AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #21 Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg må få ut litt dritt👹 Anonymkode: b28cc...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #22 Del Skrevet 14. desember 2023 Det blir vel en form for selvskading for min del 🤷♀️ Anonymkode: f15aa...b6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 14. desember 2023 #23 Del Skrevet 14. desember 2023 Det er mye elendighet her, men ikke utelukkende elendighet. Er ikke så mange andre diskusjonsfora med så mange forskjellige kategorier med mye aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. desember 2023 #24 Del Skrevet 14. desember 2023 Tidsfordriv og underholdning, men har planer om å trappe kraftig ned neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #25 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva er grunnen din til at du fortsatt er på Kvinneguiden, til tross for at både miljøet og de fleste folk her er ganske dårlige for den mentale helse? Anonymkode: 5de4d...1c2 Det får meg til å føle meg veldig smart av å lese alt våset folk skriver her. Anonymkode: 289a9...a5b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #26 Del Skrevet 14. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det får meg til å føle meg veldig smart av å lese alt våset folk skriver her. Anonymkode: 289a9...a5b Der har du et poeng. Jeg har spesielt hengt meg opp i økonomiforumet og alt folk insisterer på å tro der. Som at hvis du har en million kroner på sparekonto og får 10 kroner i rente, så er pengene dine uansett 10 kroner mer verdt og da er det lønnsomt. Eller at det ER bedre å få penger igjen på skatten, du FÅR jo penger. Osv osv. Også sett mye rart folk tror når det gjelder arv. Anonymkode: 493f3...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handful Skrevet 14. desember 2023 #27 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er dels for underholdning, og dels fordi jeg tror jeg har noe å bidra med som et litt seriøst og reflektert motstykke til alle de de tullete, og ofte direkte stygge og ondskapsfulle svarene som mange debattanter får midt i trynet her inne. Anonymkode: 5bc2b...e79 Samme... og jeg syntes det er mye fint her. Anonymknappen gjør jo at man kan få råd når man ikke har noen andre man er komfortabel med å spørre. Etter millioner av "Er jeg gravid" tråder ble det min tur til å spørre, og jammen fikk jeg et fint og beroligende svar som viste seg å stemme. Tenk at noen gadd det. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2023 #28 Del Skrevet 15. desember 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Tidsfordriv og underholdning, men har planer om å trappe kraftig ned neste år @Lurven: det skal vi følge nøye med på og se om han holder sitt nyttårsløfte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #29 Del Skrevet 15. desember 2023 Å velte seg i sin egen dritt er en menneskerett, virker det som. Anonymkode: 2a467...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. desember 2023 #30 Del Skrevet 15. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): @Lurven: det skal vi følge nøye med på og se om han holder sitt nyttårsløfte. Får se om jeg klarer da. Lover ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #31 Del Skrevet 15. desember 2023 Det er et godt spørsmål. Burde egentlig ikke være her og lese alt folk her driter ut av seg. Anonymkode: 76d9d...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #32 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg tror at enkelte menn som er på KG, er masochister. De hater kvinner, men samtidig tømmer de seg i kvinner og oppsøker steder der kvinner samles, for eksempel KG. De forteller seg selv at de gjør det for å advare andre menn mot kvinner og for å ydmyke kvinner, men det de i realiteten gjør, er å skade seg selv. Når man virkelig hater/avskyr noe, bør man holde seg langt unna det. Anonymkode: bf086...020 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #33 Del Skrevet 15. desember 2023 Fordi jeg liker å skade meg selv Anonymkode: 629f8...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #34 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 21.52): Det blir vel en form for selvskading for min del 🤷♀️ Anonymkode: f15aa...b6b Strekk ut forhuden og bruk den som gitar! Anonymkode: 5de4d...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #35 Del Skrevet 16. desember 2023 hvis jeg har noe på hjertet - noe som er litt pinlig eller sensitivt - så kan jeg lage et innlegg her anonymt, og få tilbakemelding deretter. Noen ganger trenger man å få en mening slengt tilbake slik at man "våkner" litt. .. "ja, kanskje tenker jeg feil om det der..." eller "aha, sånn kan man også forstå det".... og ellers hjelper det meg faktisk (fordi jeg har en tendens til å mene at jeg har null verdi) å lese om folks virkelighet. At alt faktisk ikke er så perfekt som alle vil ha det til. Bak fasaden er det både det ene og det andre som koker. kanskje det ikke er så dårlig stelt med meg likevel? Anonymkode: 25363...158 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #36 Del Skrevet 16. desember 2023 Fordi kvinneguiden gir meg informasjon når jeg lurer på juridiske ting, det er en ventil der jeg kan skrive om stresset jeg står i og tidtrøyte fordi jeg mangler et sosialt liv. Anonymkode: a298e...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 16. desember 2023 #37 Del Skrevet 16. desember 2023 Ille? Må jo ha filter på når man er her inne. Mest bekymret for dem med åpenbare psykiske problemer når folk ikke tar hensyn til det i svarene sine. Alle trollepostene ødelegger mye og det skulle jeg ønske vi slapp. Jeg er en person som mener mye om alt og har lett for å dele det, også når jeg egentlig burde ha vett til å la være. Noen felt har jeg kompetanse på og da tenker jeg mitt bidrag er positivt. Har fått noen gode, praktiske råd her og tips om ting jeg ikke fantes, men det forsvarer ikke tidsbruken min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 16. desember 2023 #38 Del Skrevet 16. desember 2023 Var her en del før, når forumet var mindre, og jeg var arbeidsledig i mange år. Nå er jeg her mindre, men innom iblandt for å sjekke ståa. Men jeg har lært meg å sile ut etterhvert. Men det har jo vært lærerikt uansett. Har lært å diskutere bedre og ikke ta alt så personlig, Ikke minst lærer man hvilke diskusjoner det er fåfengt å gå inn på, og delta i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. desember 2023 #39 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) Fordi jeg er lett å underholde og fordi jeg liker å diskutere 😄 Endret 16. desember 2023 av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #40 Del Skrevet 16. desember 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Fordi kvinneguiden gir meg informasjon når jeg lurer på juridiske ting, det er en ventil der jeg kan skrive om stresset jeg står i og tidtrøyte fordi jeg mangler et sosialt liv. Anonymkode: a298e...416 Svært ofte bastante og feilaktige svar da. Anonymkode: 493f3...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå