AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #1 Skrevet 13. desember 2023 Skal endelig på tur med 12-åringen (jente) ❤️ bare mor og datter. Skal innom Harry Potter studios, Nasjonalmuseet osv. Men har dere noen andre fine tips? Jeg har vært der mye alene, og ikke sjekket hva som er gøy for barn/ungdommer. Noen med unge tenåringer som har vært der, med gode forslag?😀 Anonymkode: b68a0...6be
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Har en datter på samme alder, hun elsker London, dette pleier vi å gjøre når vi er der: -Shoppe på Primark -Spise på restaurant HUN får velge (spennende for henne å google og planlegge restaurant, de har så mye forskjellig og akkurat nå er mange ungdommer opptatt av asiatisk mat/japansk) -Har de silent disco walk et sted i sentrum, MÅ dere få med dere det! Jeg tok med min datter på Silent disco walk (Boogie shoes, tror jeg selskapet het, men det finnes også andre) i Covent garden, det vart virkelig et minne for livet -Show/teater (Var på Mamma Mia med min datter, gøy når det er sanger hun kjenner igjen. Men det er sikkert mange andre som klaffer for barn også) -Tate modern art gallery er gøy for barn og unge. Man kan gå dit fra Westminister/London Eye-området, langs Thamesen/South Bank, og til Tate. Etterpå kan man gå Millennium Bridge over til St. Pauls cathedral-området. Anonymkode: 64818...333 1
Kjetil E Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Skal endelig på tur med 12-åringen (jente) ❤️ bare mor og datter. Skal innom Harry Potter studios, Nasjonalmuseet osv. Men har dere noen andre fine tips? Jeg har vært der mye alene, og ikke sjekket hva som er gøy for barn/ungdommer. Noen med unge tenåringer som har vært der, med gode forslag?😀 Anonymkode: b68a0...6be Ta båttur nedover Themsen til Greenwich, koselig sted nesten landsbyfølelse med små lave hus med butikker og resturanter. Og et innendørs marked. Tilbake til sentrum ta DLR som er en førerløs t-bane først går den under Themsen og så går den høyt over bakken mellom og gjennom skyskraperne i Canary warf. Dette er en spektakulær tur. Kom dere på første vogn, siden den er førerløs har dere kjempeutsikt fremover. Hvis dere vil i høyde for å nyte utsikten annbefaler jeg The Shard, Der er utsiktsplatformen 250 meter over bakken. Dobbelt så høyt som du kommer med London Eye.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har en datter på samme alder, hun elsker London, dette pleier vi å gjøre når vi er der: -Shoppe på Primark -Spise på restaurant HUN får velge (spennende for henne å google og planlegge restaurant, de har så mye forskjellig og akkurat nå er mange ungdommer opptatt av asiatisk mat/japansk) -Har de silent disco walk et sted i sentrum, MÅ dere få med dere det! Jeg tok med min datter på Silent disco walk (Boogie shoes, tror jeg selskapet het, men det finnes også andre) i Covent garden, det vart virkelig et minne for livet -Show/teater (Var på Mamma Mia med min datter, gøy når det er sanger hun kjenner igjen. Men det er sikkert mange andre som klaffer for barn også) -Tate modern art gallery er gøy for barn og unge. Man kan gå dit fra Westminister/London Eye-området, langs Thamesen/South Bank, og til Tate. Etterpå kan man gå Millennium Bridge over til St. Pauls cathedral-området. Anonymkode: 64818...333 Kjetil E skrev (10 timer siden): Ta båttur nedover Themsen til Greenwich, koselig sted nesten landsbyfølelse med små lave hus med butikker og resturanter. Og et innendørs marked. Tilbake til sentrum ta DLR som er en førerløs t-bane først går den under Themsen og så går den høyt over bakken mellom og gjennom skyskraperne i Canary warf. Dette er en spektakulær tur. Kom dere på første vogn, siden den er førerløs har dere kjempeutsikt fremover. Hvis dere vil i høyde for å nyte utsikten annbefaler jeg The Shard, Der er utsiktsplatformen 250 meter over bakken. Dobbelt så høyt som du kommer med London Eye. Tusen takk for gode svar!! Anonymkode: b68a0...6be 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 Noen tips: -kjøp med peanøtter med skall og mat ekorn i St.James’ park -musikal, Aladdin er super hvis man er god nok i engelsk til å følge «Genie» -Changing of The guards -Covent Garden - Spis fjerne lunsj i området -Tate modern -Hamleys lekebutikk (morsomt for voksne også) -Camden, hvis dere er litt kunstneriske eller glade i kreative uttrykk Anonymkode: e0cc0...6bb
mammams Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Var i vinterferien i fjor, da var hun 11 år og vi gjorde; - Afternoon Tea ved Buckingham Palace - Musical; Løvenes Konge - Oxford Street - Primark, Next, Hamleys, skobutikker. - Chinatown - kjøpe bubblewaffle icecream, sving nedom M&M store i 4 etasjer Covent Garden - nydelig sted, elsker CG Tur i Hyde Park, kikke på ekorn og Princess Di sin Playground.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå