Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at de har de i utlandet men finner det foreløpig ikke i norge. Noen som vet?

Anonymkode: 76875...951

Skrevet

Har sett på Vita :) De var ikke så ille i pris heller. Ellers har iglow.no iallefall hatt det tidligere. 

Skrevet
neon_sun skrev (4 minutter siden):

Har sett på Vita :) De var ikke så ille i pris heller. Ellers har iglow.no iallefall hatt det tidligere. 

Ah, ok. Det viste jeg ikke. Da må jeg sjekke det 🙂 Takk for svar

Skrevet

Magnetiske vipper med liner får du kjøpt flere plasser her hvor de selger løsvipper hvertfall.. men slike som du fester en på hver side av dine egne vipper med magnet har jeg ikke sett annet enn på nett

Anonymkode: 3a5dd...d30

• Liker 1
Skrevet

Wish! 

Der selges det sett med flytende  eyeliner og vipper som sitter dønn fast, bare bruk nok liner.

Jeg kjøpte på Lindex, men de hadde ikke flytende liner, mer som vanlig øyeskygge og det funka dårlig 

Anonymkode: e1cad...c86

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Magnetiske vipper med liner får du kjøpt flere plasser her hvor de selger løsvipper hvertfall.. men slike som du fester en på hver side av dine egne vipper med magnet har jeg ikke sett annet enn på nett

Anonymkode: 3a5dd...d30

Er på jakt etter de med magnet og som er lett og ta av og på. Sett at de har det i usa men har foreløpig ikke sett det her.Gidder ikke betale mye for  frakt osv så sjekker her hjemme først.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fant faktisk en butikk nå som har 🙂

https://www.hlash.no/

Dette er vipper som festes til eyeliner, ikke med kun magneter som festes over og under egne vipper.

Anonymkode: 50dcc...dbd

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er vipper som festes til eyeliner, ikke med kun magneter som festes over og under egne vipper.

Anonymkode: 50dcc...dbd

Ja, etter og ha sett der så fant jeg også ut at det er med eyeliner. Får lete videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...