Gå til innhold

Får du / dere opp bursdager til venner på FB ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk tidligere varsel om bursdager til FB-venner, men den funksjonen er nå uteblitt,  Synes det er bare hyggeleg å kunne bli minnet om når venner, kjente har bursdager, og kan sende dem en bursdagshilsen, og har inntrykk av at er noe mange setter pris på.  

Vet ikkje hva som ligg til grunn for at denne funksjonen har falt ut, og om det har noe med innstillingen på FB siden.  Noen andre som er på FB og har peiling ?

Anonymkode: 5437c...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutta vel å få varsler om det for mange år siden såvidt jeg kan huske. 

• Liker 4
Skrevet

Nei. Får bare opp reklame, noen sider jeg er medlem av og tre irrelevante venner av de trehundre jeg har. Møkkaside!!!

Anonymkode: 69e2d...136

• Liker 2
Skrevet

Jo, får opp varsel på de som har dato åpent. Det er ikke så mange.

Anonymkode: c6049...9c6

Skrevet

På mobilversjonen er det verken varsler på bursdager eller noe sted jeg kan se en oversikt over bursdager. Når jeg er på Face via pc får jeg opp bursdager. 

Anonymkode: dcb2c...58b

• Liker 2
Skrevet

Som oftest, ja, men det har vært perioder der de ikke har kommet opp.

Skrevet

Nei får ikke opp varsler om det lenger.

Gjest Jakterpåidioter
Skrevet

Ja, jeg får varsler på bursdager. Senest i dag.

Men det var en lang periode jeg ikke fikk varsler.

Skrevet

For noen måneder siden sluttet det å komme varsler. Nå kan jeg få det, men først sent på kveld eller dagen etter. Har ikke endret innstillinger på noe som helst. Dette gjelder på mobil. Er sjelden inne på fb via pc, ser en over her skriver at det funker som før via pc. 

Skrevet

Hiver meg på en gratulasjon i ny og ned, om det er noen jeg kjenner. Ellers er jeg svært dårlig på å gratulere folk med dagen. Så flir flau og rørt over alle hilsninger jeg selv får 

Anonymkode: 61993...e4c

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg får ikke lenger! Men, jeg har lagt til FB bursdag widget på telefonen min, så jeg ser om det er noen jeg er venner med på FB som har bursdag. I dag f.eks. har jeg 5. Ikke nødvendigvis for å gratulere alle og enhver, men kjekt om det er noen jeg faktisk kjenner/kollegaer osv. 

unnamed.jpg

Anonymkode: 6d664...aca

Skrevet

Aner ikke. Legger ikke merke til slikt på fb. Min egen bursdag er skjult.

Anonymkode: 40f0c...9c0

Skrevet

Personleg synes eg det er greitt å ha oversikt over når venner på FB har bursdager, og vet mange av dem setter pris på å få en  hilsen / oppmerksamhet på bursdagen. 

Anonymkode: 5437c...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...