Gå til innhold

Mye snø rundt Gardermoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier det å være mye dyp snø rundt Gardermoen sammenlignet andre steder på Østlandet?

Anonymkode: 70ea5...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pleier det å være mye dyp snø rundt Gardermoen sammenlignet andre steder på Østlandet?

Ts: Sånn generelt sett over mange år.

Skrevet

Ja, det kan være jævla mye snø der.

Anonymkode: 1351d...e48

Skrevet

Av min personlige erfaring over 15 år, så nei. Ja, det er mer enn i Oslo og ellers rundt kysten men ikke ellers på østlandet som for øvrig er et veldig stort område. 

Anonymkode: f5bcc...d48

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Av min personlige erfaring over 15 år, så nei. Ja, det er mer enn i Oslo og ellers rundt kysten men ikke ellers på østlandet som for øvrig er et veldig stort område. 

Pleier det å være like mye sånn som det er ved Holmenkollen?

Skrevet

Hvordan er det å bo rundt der?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Pleier det å være like mye sånn som det er ved Holmenkollen?

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det å bo rundt der?

Tenker det er mer enn Holmenkollen og mindre enn Lillehammer liksom. Men det er jo helt avhengig sesong. Er jo ikke noe som sier at det alltid er ditt og datt. Tenk hvis vi kunne forutse været på den måten. 

Å bo her er greit nok, men har ikke noe med snømengder å gjøre. Det er spesielt bra å bo hvis enn arbeider ved flyplassen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor 14km unna OSL. Er ikke så mye snø enda, gikk på ski forrige dagen, men  bakken er jo synlig i løypene mange steder. Vi har jo Jessheim med ganske så stort shoppingsenter, BK, MC Donald, bowlinghall, svømmehall osv. Kan ikke se det har vært så plagsomt mye snø, men det er nok mer enn i Oslo ja. Er jo generelt litt kaldere i antall kuldegrader, men den kalde sjølufta i Oslo er værre, så tatt det i betraktning så blir fort Oslo kaldere likevel. Kjøpte ny 60km2 leilighet for 4,5 år siden til 2,4. Får vel et kott i Oslo til den prisen.

Skrevet

Bor 10 km fra Gardermoen, og det er snø. Ikke mye, men mer enn i Oslo og mindre enn i Lillehammer.. Ikke et «snøhøl» men 

Trives godt. Jessheim har alt man trenger, og jeg har kort kjørevei hit. Stille og rolige boligfelt. 30 min med tog til Oslo. Mye fine turmuligheter.

Anonymkode: 48af6...a08

Skrevet

Bor på Jessheim. Er nok snø nå til at det har vært brøytebiler her de siste dagene. Fint skiføre. I fjor var det derimot bare is. Som de andre sier, det er mer snø på Lillehammer, og mindre i Oslo. Men du kan fint gå på ski her i år.

Anonymkode: 5fefb...a55

Skrevet

Er det så mye snø sånn som ved Hadeland? Hadeland ligger ikke så langt unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...