Gå til innhold

Er alle menn så forbanna sex fikserte?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

3. mannen på rad fra tinder, som konsekvent sender memes/morsomheter med seksuell karakter og undertone. BARE sex-relaterte memes, videoer og morsomheter fra nettet. Ikke noe morsomt, søtt, sært eller noe med et snev av reell humor. Bare sex og nakenhet. Ikke en gang mørk galgenhumor, bare sex, sex, sex!!! Finnes det ikke menn med ekte humor lengre? Ingen som er interessert i å diskutere og prate om noe så normalt og kanskje for noen kjedelig som film og tv en gang? 

Jeg vil faktisk heller diskutere film, tv og spill, enn å få meldinger med seksuell undertone i 2-3 døgn før jeg gir opp relasjonen. Har ingenting imot å få morsomme videoer tilsendt, liker å se hva slags humor de har, hva slags tema som de vil snakke om og diskutere, hva som interesserer dem, verdensproblemer de vil løse og problemer de har med samfunnet. Man kan lære mye om en person uti fra hva de liker av f.eks tiktok videoer, men alt jeg får har med sex å gjøre. 

Standard høflig prat på tinder i et døgn også BAM sex! om det så er "skulle ønske du lå i armkroken min nå 😘" *spyr i munnen* blant alle sex-kommentarene, memes osv. Slike kommentarer er greit etter i alle fall første date/møte, men ikke før man i det hele tatt har møttes! Er ikke menn i stand til å snakke til folk som folk lengre? 

Har jeg for høye forventninger til menn? 

Anonymkode: 17fa1...71c

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Dess eldre damen er dess mindre innsats gidder jeg legge inn for å få sex.

Anonymkode: 45162...d5f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er du? Dess eldre damen er dess mindre innsats gidder jeg legge inn for å få sex.

33 år. 

Skrevet

Vi som er litt smartere sier aldri hva vi tenker på hele tiden. Ikke alle skjønner at damer blir kåte dersom vi liker samme film, eller samme musikk, ikke av sexorat.

Anonymkode: a4bda...8e6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi som er litt smartere sier aldri hva vi tenker på hele tiden. Ikke alle skjønner at damer blir kåte dersom vi liker samme film, eller samme musikk, ikke av sexorat.

Så du sier det er håp? Det finnes smarte menn der ute?

Ingenting får meg forte i senga enn å få en video som faktisk får meg til å le. Et bilde om hvordan du savner noen som tar seg av morrabrødet og meldingen "Meg i morgen 😭" som nattamelding, gjør ikke det.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Liker ikke at alle svarene er sånn, at om de ikke er sexfikserte så lyver de? 😂😭

Du har sikkert bare møtt veldig useriøse menn, de må lukes ut en etter en, og det er vanskelig å holde motet oppe når du møter såpass mange på kort tid som vi gjør i nett dating. 

Nettet har nok tatt vettet fra en god del desverre. Men det må finnes håp for at du kan møte en god mann som har humor og alt en kan forvente av en grei person 😊

Anonymkode: 5cee7...bb1

Skrevet

Det finnes dessverre mye søppel der ute. Blokker alle creeps, og fortsett å let etter de gode gutta. De finnes heldigvis de også.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er desverre litt for mange som ser på Tinder som en sexkatalog og tror samtidig at alle er som dem og kommuniserer slik.

Men det er vel greit at de viser sitt sanne jeg før en relasjon er slapt.

Skulle vært rating på Tinder😀

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg trodde Tinder var en sånn ren knulle-dating side jeg. Tar jeg feil?

Anonymkode: b1957...490

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men det er ikke vanskelig å gjennomskue om det er skuespill eller ekte. 

Anonymkode: 51c5d...6ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke kun for sex, det er en variasjon av ting folk vil ha ut av appen. 

Ons, ff, situationship, date, forhold, samboerskap, ekteskap, kjæreste som ikke bor sammen, venner, få bedre selvtilitt. 

Anonymkode: 5cee7...bb1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor det?

Anonymkode: 6bdaa...58d

• Liker 2
Skrevet

Godt at idioter avslører seg med en gang, er det ikke? Så kan du bare gå videre til neste. 

Ja mange menn er slik, men ikke alle. Sil fort og kutt ut med en gang de begynner slik, så bruker du ikke mye energi på slike. 

Anonymkode: f7dd4...f38

• Liker 5
Skrevet

Jeg opplever at veldig mange på Tinder er sånn ja. Jeg bare blokkerer de ved første tegn på at de er useriøse. Man må desverre gjennom mye gråstein for å finne gull, men det er bra menn der ute også:) 

Anonymkode: f5641...fab

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Åh snork. Er så lei av disse mannfolka her inne som later som om de vasser i damer og hvis eneste mål for dagen er å se om de klarer å få ei dame til å føle seg gammel og lite verdt. 

Du må gjerne fortsette å fantasere, men realiteten er at damer uansett alder og utseende drukner i meldinger fra menn, mens du skal være litt av en hønk for å dra ei dame i uka. Og det er du neppe, da hadde du ikke vært bitterpikk på et nettforum. 

Anonymkode: 7c054...12f

• Liker 9
  • Nyttig 25
Skrevet

Starter aldri med en grovis først på tinder. Overlater det til damene, som penser innom temaet som regel ganske fort, uten at jeg blir særlig krenka av det.

Anonymkode: 383a9...466

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor står det? Da kan jeg vel si at jeg trodde at NAV er en bank … det vet jo alle? Og alle biler som passerer er egentlig sjåfører som kjører tilfeldig rundt og hvis man knipser med fingrene åpner de døren og viser ekte sørvis, hvor skal du og kan jeg pls få kjøre deg???????? Pliiiiis? 

get real… 

Anonymkode: c9333...1f3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

3. mannen på rad fra tinder, som konsekvent sender memes/morsomheter med seksuell karakter og undertone. BARE sex-relaterte memes, videoer og morsomheter fra nettet. Ikke noe morsomt, søtt, sært eller noe med et snev av reell humor. Bare sex og nakenhet. Ikke en gang mørk galgenhumor, bare sex, sex, sex!!! Finnes det ikke menn med ekte humor lengre? Ingen som er interessert i å diskutere og prate om noe så normalt og kanskje for noen kjedelig som film og tv en gang? 

Jeg vil faktisk heller diskutere film, tv og spill, enn å få meldinger med seksuell undertone i 2-3 døgn før jeg gir opp relasjonen. Har ingenting imot å få morsomme videoer tilsendt, liker å se hva slags humor de har, hva slags tema som de vil snakke om og diskutere, hva som interesserer dem, verdensproblemer de vil løse og problemer de har med samfunnet. Man kan lære mye om en person uti fra hva de liker av f.eks tiktok videoer, men alt jeg får har med sex å gjøre. 

Standard høflig prat på tinder i et døgn også BAM sex! om det så er "skulle ønske du lå i armkroken min nå 😘" *spyr i munnen* blant alle sex-kommentarene, memes osv. Slike kommentarer er greit etter i alle fall første date/møte, men ikke før man i det hele tatt har møttes! Er ikke menn i stand til å snakke til folk som folk lengre? 

Har jeg for høye forventninger til menn? 

Send meg pm. Jeg vil vise deg kuken min 

Anonymkode: 7f56c...9f4

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor det?

Anonymkode: 6bdaa...58d

Jeg har lyst på et forhold med ei som har god tid til å få barn, og fordi eldre typisk er mindre attraktive enn yngre. Vil gjerne ha sex likevel da, men om jeg ikke ser for meg mer enn et ligg eller to så er det ikke verdt å jobbe hardt for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...