AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #1 Skrevet 13. desember 2023 Har tidligere brukt Kongerøkelse fra apoteket, men kunne tenke meg noe annet. Hva bruker dere? Anonymkode: 8daef...2b8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #2 Skrevet 13. desember 2023 Jeg er også glad i røkelse,men bruker også en del duftlys med eple og kanel. De har hatt noen på Coop,lilla glass til advent og røde til jul. De lukter sååå godt,men var utsolgt her jeg bor,så har ikke fått kjøpt dem i år... Anonymkode: feed3...079 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #3 Skrevet 13. desember 2023 Duftlys med granbar er must for meg i jula!:) Anonymkode: 740fe...1dc 1
skreppamedleppa Skrevet 13. desember 2023 #4 Skrevet 13. desember 2023 (endret) Lager denne blandingen og har i aroma telysholdere Tørkede epleskiver *Tørkede Klementinskiver *Hasselnøtter *Granbar *Kanelstenger *Laurbærblad *Stjerneanis *Nellikspiker *Tranebær *Furukongler *eteriske oljer som f.eks https://www.beeorganic.no/products/christmas-tree-eterisk-oljeblanding-10-mlplant-therapy Eller kanel olje.. (de selger mange forskjellige på kinnsavik eller sunnkost, appelsin er også en god duft. Har ikke prøvd denne men må innrømme jeg har lyst å teste https://sunkost.no/tisserand-seasonal-joy-duo?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMItIvQ-cCNgwMVZxmiAx3iIQiVEAQYAiABEgI5H_D_BwE Tørker Klementinskiver i ovnen på 60 grader, gjerne med litt kanel på. Nellikspiker i appelsin Lager også denne innimellom Endret 13. desember 2023 av skreppamedleppa 1
Capazitet Skrevet 13. desember 2023 #5 Skrevet 13. desember 2023 Lukta av pinnekjøt på damp er lukta av jul...! Ingenting gir meir stemning! 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 Tusen takk for tips alle sammen Da har jeg noe å tenke på Anonymkode: 8daef...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå