AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #1 Skrevet 13. desember 2023 Kjæresten min har sagt noen ganger under akten no ala "forteller du venninnene dine om at du endelig kommer vaginalt?" "Sladrer du til venninnene dine om den deilige sexen vi har?" Osv. De første gangene svarte jeg nei, selvfølgelig ikke, det er privat mellom oss kjære. Nå sist tenkte jeg fuck it og spilte med og svarte at selvfølgelig har jeg delt hvor sinnsykt deilig sex vi har. Noen andre som tenner på å høre slikt? 😇 Anonymkode: 9361a...f48
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #2 Skrevet 13. desember 2023 Om jeg tente på at kompisene til exn tenkte på hvor god jeg er i senga, hvor høyt jeg stønner, hvordan jeg beveger hoftene og puppene strutter, har han hatt en god grunn til å bli mistenksom på meg. Anonymkode: 353eb...2ce
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #3 Skrevet 13. desember 2023 Jeg liker å høre om at hun prater sex med venninner. Det er litt spennende. Trenger ingen detaljer. Jeg sier ingen ting til noen. Fikk jeg spørsmål ville jeg skrytt henne opp i skyene uansett. Ville aldri sagt noe negativt. Anonymkode: 353bf...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4 Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker å høre om at hun prater sex med venninner. Det er litt spennende. Trenger ingen detaljer. Jeg sier ingen ting til noen. Fikk jeg spørsmål ville jeg skrytt henne opp i skyene uansett. Ville aldri sagt noe negativt. Anonymkode: 353bf...1eb 👍 Samme her Hun trenger ikke komme med intime detaljer, men hadde tent på om hun hadde fortalt hvor fornøyd hun var med sexen vi har. Jeg "utleverer" aldri henne til min kompiser. Anonymkode: 0409d...e73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå