AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #1 Skrevet 13. desember 2023 Juice også kanskje, hvis det finnes noe uten alt for mye sukker. Eller sitroner, eller annet som skal være veldig SURT å få i seg. Men all denne "surheten" må jo først gjennom magesekken, nyrene og alt sånn før det faktisk kommer frem til blæren. Så hvor "effektivt" er dette egentlig?? Anonymkode: 4ba81...f8a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #2 Skrevet 13. desember 2023 Legen min sa at det trenger ikke være så surt, men å drikke rikelig for å få skylt gjennom. Anonymkode: a24b5...767
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #3 Skrevet 13. desember 2023 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7395894/ Anonymkode: bb995...c01
Andrine& Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 På et tidlig stadiet kan en stor dose tranebærkapsler og mye vann stoppe utviklingen av uvi. Men da må man kjenne godt til dette. Har man hatt det mange ganger vet man hva murringen betyr og når tisset på morgenen er mørkt så er det uvi på gang. Tar man ikke kapsler tidlig å får skylt godt ut så setter infeksjonen seg. Så svaret er både ja og nei, her handler det om timing.
Einus Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Sellerijuice skal hjelpe godt mot det meste, mener jeg å ha lest, men det er kanskje ikke enkelt å få tak i?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 Nei! Bare drikk masse vann for å skylle ut. Bruk pengene dine på noe annet. Anonymkode: 06edd...c2d 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Skrevet 18. desember 2023 Tvert imot skrev min lege i capslock at TRANEBÆR OG JUICE/ STORE DOSER V- VITMAMIN HJELPER IKKE! Tvert imot kan det øke ubehaget fordi alt det sure kan øke svien når man må på do. Rikelig med vann og antibiotika er det som gjør susen Anonymkode: f28cb...10b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 C vitaminer anbefalte legen min IKKE, men eplecider eddik har fungert for meg, men dog som forebyggende eller svært tidlig stadie av uvii. Har det først satt seg så er legr og antibiotika veien å gå! Anonymkode: fb1de...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå