AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #1 Skrevet 13. desember 2023 Hei. Jeg er ung uføretrygdet og har blitt det i ung alder. Jeg har Ptsd. Og mister masser hår håravfall" har flekker i hodebunnen der det ikke lengere vokser hår. Jeg har hvert hos Apollo de mente at det ikke hjelper med produkter eller behandling. De sa at jeg bør ta hårtransplanatsjon men at det vil koste 30 000.- Da jeg ikke har disse pengene 🥵 så lurer jeg på om jeg kan få noe form for støtte? Burde jeg ta det opp med lege eventuelt? Noen med erfaring??. Er så nedenfor på grunn av håret 😔 har bil. Jeg burde spare men eier både bil og leilighet som gjør det vanskelig å få spart noe. Anonymkode: d7bff...567
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #2 Skrevet 13. desember 2023 Selg bilen, og få deg den hårtransplantasjonen! En flott manke gjør deg mye lykkeligere og tryggere enn en bil Anonymkode: 19923...c78 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #3 Skrevet 13. desember 2023 Transplantasjon gir ikke noe garantert resultat, og vil ikke nødvendigvis være en langvarig løsning. Hva vil en god parykk koste deg? Anonymkode: 6200b...8a9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4 Skrevet 13. desember 2023 Nei ingen kan få støtte til hårtransplantasjon. Du må spare eller prøve andre metoder som PRP/PRF. Du trenger ca 4-6 behandlinger for å se resultat, men ser en klinikk har tilbud på det på LetsDeal nå. Masse forskning som støtter PRP og PRF mot hårtap Anonymkode: cdaf9...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå