Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen forstår hva jeg skal prøve å forklare. Før, for en god del år siden, muligens på 90-tallet, husker jeg at enkelte sminke merker kom med en spesiell ting før jul.

For eksempel fikk jeg et år en «gull terning» med leppestift/lipgloss i. Denne var fra Dior. 

Vet noen om dette finnes enda? Special limited edition christmas?!

Beklager dårlig forklaring🫣🙈

Anonymkode: ddec5...22c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes nok men du må selv undersøke de merkene som er interessante for deg, jeg har ikke registrert noen konkrete produkter å tipse deg om desverre. Spør på Kicks eller sjekk på Sephora? :)

Anonymkode: afe31...cfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 21.23):

Hei, håper noen forstår hva jeg skal prøve å forklare. Før, for en god del år siden, muligens på 90-tallet, husker jeg at enkelte sminke merker kom med en spesiell ting før jul.

For eksempel fikk jeg et år en «gull terning» med leppestift/lipgloss i. Denne var fra Dior. 

Vet noen om dette finnes enda? Special limited edition christmas?!

Beklager dårlig forklaring🫣🙈

Anonymkode: ddec5...22c

Hei, de har et merke, ArtDeco, på Cubus og Vita som har fine jule-editions sminke i butikk nå. Veldig bra merke! Verdt å sjekke ut. De har leppestifter, rouge, øyeskygge osv i jule-edition nå. ☃️🎄 Dior kommer og med nydelig vår-kolleksjon snart og har alltid noe jule-inspirert sminke. Følg dior og artdeco på instagram. Der er det fine bilder og inspirasjon. Chanel har fine neglelakker nå og som passer til jul. Håper du finner det du ser etter.

Anonymkode: 4cbc2...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...