Gå til innhold

Venninne ØDELA jakke til 6000kr og er så FREKK at hun nedbetalte meg 500 ynge kroner!!!! FLAUT

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jentamedtekopp
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jada de var med uhell og hun sa unnskyld men at hun ikke har 6000kr nå! Så hun vil nedbetale og betalte 500(!!!!) kr SÅ FLAUT!!! Hun vil betale 1000 i mnd fremover da og det tar jo ET HALVT år!!! Hu snubblet når vi var ute på byen og jakka ble så klart ødelagt. Kan jeg anmelde henne?! Dette er jo ikke ok. Hvem er dum nok til å ikke se at det å nedbetale 500kr på en gjeld på 6000 er LATTERLIG?! Lån av noen da!

Anonymkode: e3c93...e1a

Er vell bedre det enn å ikke betale? Er ikke alle som har 6000kr liggende. Tenker hun er snill som betaler i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skredder kan fikse veldig mye, så her bør du bare levere den inn for rep.

Den er også brukt (av deg), og derfor ikke verdt full pris.

Ikke kjøp eller gå med ting du ikke har råd til.

Anonymkode: ccd18...374

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal hun forresten betale deg 6000kr? Da må hun nesten få jakken da.

Anonymkode: 604a7...7d0

Ja hun skal betale 6000 og kan vær så god og få den når jeg har pengene!

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må aldri låne bort dyre klær/ting. Låner du bort så må du nok regne med at det blir ødelagt, ihvertfall dersom det er alkohol involvert🙈 

Har lært nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er dum nok til å gå på byen med en jakke til 6000,-? Sier seg selv at risikoen er maks høy for å få klesplagg ødelagt.

I tillegg: ser ut som ei 13 år gammel jente har skrevet dette...mao.: troll

Anonymkode: 50f4b...c88

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som bare kan sende vippskrav til mor når de trenger penger.

Anonymkode: 3903f...3e4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke troll! Er det INGEN som ser hvor patetiske summer det er snakk om? 500!!! Hadde dette vært namnsmannen for eksempel hadda han jo ledd av henne! Jenta må lære konsikvenser og å ordne for seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er ikke troll! Er det INGEN som ser hvor patetiske summer det er snakk om? 500!!! Hadde dette vært namnsmannen for eksempel hadda han jo ledd av henne! Jenta må lære konsikvenser og å ordne for seg. 

Som sagt - ikke alle kan bare sende vippskrav til mor når de trenger penger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er dum nok til å gå på byen med en jakke til 6000,-? Sier seg selv at risikoen er maks høy for å få klesplagg ødelagt.

I tillegg: ser ut som ei 13 år gammel jente har skrevet dette...mao.: troll

Anonymkode: 50f4b...c88

Liker å se bra ut og regner med at man har mer balanse enn ei nyfødt ku!

Det er ikke alle som bare kan sende vippskrav til mor når de trenger penger.

Ta opp et lån da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så mange trolletråder du skulle opprette i kveld. Har du ikk noe å bedre å bruke fritiden på enn det tullet her?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som sagt - ikke alle kan bare sende vippskrav til mor når de trenger penger.

Nei men da får hun ikke komme å grine til meg når hun sitter der om 20 år med gjeld og hele lønna i trekk!! For det er jo det som skjer og jeg prøver å få henne til å forstå det for hun ødela MIN jakke og må betale tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så mange trolletråder du skulle opprette i kveld. Har du ikk noe å bedre å bruke fritiden på enn det tullet her?

Å gud, dere som kommenterer troll er troll. Synes du seriøst at 500kr er ok nedbetaling? 3000 hadde vært fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo du er et troll! Både her og som venninne. Stakkars folk som må omgås deg med slike holdninger. 

Ta deg en banan, finn deg en ny hobby og kjøp deg en ny jakke til 600,- og ti still.. 

Anonymkode: 818a1...aa5

• Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hun skal betale 6000 og kan vær så god og få den når jeg har pengene!

Har lært nå!!

Tror kanskje at det er du som vil bli gjort til latter. Du lånte vekk jakken din, den ble ikke stjålet. Du burde vært klar over risikoen ved å låne den vekk. Du må gjerne anmelde og kjøre full sak her, så vil du kanskje lære når du taper og må betale dine og din venninnes saksomkostninger. Du kan ikke kreve fullpris tilsvarende en ny jakke for en skade, og samtidig skal du beholde jakken. Har ikke du foreldre som kan veilede deg her?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men da får hun ikke komme å grine til meg når hun sitter der om 20 år med gjeld og hele lønna i trekk!! For det er jo det som skjer og jeg prøver å få henne til å forstå det for hun ødela MIN jakke og må betale tilbake!

Nei det skjer ikke.. 

Hun har økonomisk sans. Hun betaler det Hun kan - på noe hun ikke MÅ betale en krone på.. 

Større sjanse for at DU ender på luksusfellen enn henne med gjeld. 

Anonymkode: 818a1...aa5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jada de var med uhell og hun sa unnskyld men at hun ikke har 6000kr nå! Så hun vil nedbetale og betalte 500(!!!!) kr SÅ FLAUT!!! Hun vil betale 1000 i mnd fremover da og det tar jo ET HALVT år!!! Hu snubblet når vi var ute på byen og jakka ble så klart ødelagt. Kan jeg anmelde henne?! Dette er jo ikke ok. Hvem er dum nok til å ikke se at det å nedbetale 500kr på en gjeld på 6000 er LATTERLIG?! Lån av noen da!

tenker at jakken kan ikke ha vært så viktigt før deg om du låner ut en jakke til 6000

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hun snubblet og det jakka ble ripet opp av grus/sludder/is. Hadde hun vært pliktlig så hadde summen hennes vært latterlig og det er det som er verst med hele grei!!

Nei! Er 19!

😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...