Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger dette på i pris om dagen? 

Fikk første barnet i 2018 og da kostet det 89,- pakken, men det kan man vel bare drømme om nå?

Anonymkode: 4a1f7...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper på Rema, der koster det 119kr hvis jeg husker rett. På Coop obs betalte jeg 126. Vet ikke hva det koster på andre butikker. 

• Liker 1
Skrevet
Apekatten skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøper på Rema, der koster det 119kr hvis jeg husker rett. På Coop obs betalte jeg 126. Vet ikke hva det koster på andre butikker. 

Er redd den kommer til å gå opp mer, tenker å hamstre snart. Man trenger jo endel av dette når man ikke ammer i det hele tatt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er redd den kommer til å gå opp mer, tenker å hamstre snart. Man trenger jo endel av dette når man ikke ammer i det hele tatt. 

Ja, det går veldig mye når man ikke ammer. Får håpe prisene ikke stiger mer🤞🏼

Skrevet

Hvis du kjenner noen, eller er selv, i Sverige så er det billigere enn i Norge. 
Mener å huske at det var nesten halve prisen der for halvannet-to år siden. Det er noe forskjeller jern eller vitaminer, jeg husker ikke helt, men valgte å bruke den svenske utgaven pga prisen.

Anonymkode: 507ac...4aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis du kjenner noen, eller er selv, i Sverige så er det billigere enn i Norge. 
Mener å huske at det var nesten halve prisen der for halvannet-to år siden. Det er noe forskjeller jern eller vitaminer, jeg husker ikke helt, men valgte å bruke den svenske utgaven pga prisen.

Anonymkode: 507ac...4aa

Trodde det meste av bleier og babyting var høyere priset i Sverige?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trodde det meste av bleier og babyting var høyere priset i Sverige?

Ikke erstatning. Vi kjøper sånne ferdigblandede kartonger blant annet, kjekt å ha på farten. 6 pakning til litt over 60 svenske, i norge koster 1 stk rundt 20 kroner (nan) 

Anonymkode: a0a48...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...