norw Skrevet 13. desember 2023 #1 Skrevet 13. desember 2023 Jeg må hoste opp noe å ønske meg, vi opererer med ønskelister. Hva kjøper dere til menn, og menn som leser dette, hva slags ønsker har dere? Jeg tenker 200-1000 kr. Så langt har jeg bare ullsokker og en likør å lista 😄
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #3 Skrevet 13. desember 2023 Verktøy, klær, campingutstyr, klokke og en dag på the well er noe jeg har kjøpt til mannen 45 siste årene. Anonymkode: 69014...12b 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4 Skrevet 13. desember 2023 Hva liker du å holde på med? Mannen min har masse interesser, så alltid enkelt å kjøpe til han. Anonymkode: 4fdc8...525
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #5 Skrevet 13. desember 2023 Hjemmestrikka skjerf, godbiter til hunden, nyeste chromecast, sånn mage taske /veske ting med navnet på, flaske musserende. Anonymkode: 191e4...a11
Trolltunge Skrevet 13. desember 2023 #6 Skrevet 13. desember 2023 Alltid vanskelig å finne på noe til mannen her. I år blir det derfor noe praktisk til oss begge, og så bare små kjedelige pakker, som ullboksere. Jeg er helt tom for påfunn til ham i år. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #7 Skrevet 13. desember 2023 Jeg kjøper lego til mine voksne brødre når de ikke ønsker seg noe. https://lekekassen.no/lego-for-voksne Eller disse: https://www.kvalitetstid.no/collections/mekaniske-byggesett Men vi kommer fra en nerdete familie som liker å pusle med ting. Er vanlige folk interessert i sånt? Anonymkode: e18a4...b87
Bombasi Skrevet 13. desember 2023 #8 Skrevet 13. desember 2023 Jeg bor alene, og har alltid ønskelistene full av alt fra klær til interiør til verktøy til belysning... Det er alltids noe å komme opp med hvis du ellers bare vrir hodet godt Men det er en fordel å vite eksakt hva du ønsker deg. Altså hvilke produkter du vil ha, og ikke bare at du ønsker en "turbukse" eller "et par lysestaker".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå