Gå til innhold

oppklaring på hva som er riktig på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lagt merke til at rekkehus og tomannsbolig  noen ganger har ligget under enmannsbolig bolig på finn så jeg lurer på da er det i helt feil katogori eller er di rekkehusene og tomannsboligene samme regler som enmannsbolig når det da ligger under det på finn?

😁

Anonymkode: 5bf04...033

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det er rekkehus og ikke kjedet enebolig? Kalles det hvis husene ligger litt forskjøvet i forhold til hverandre, gjerne med en garasje eller noe imellom. 

Anonymkode: 835fc...359

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sikker på at det er rekkehus og ikke kjedet enebolig? Kalles det hvis husene ligger litt forskjøvet i forhold til hverandre, gjerne med en garasje eller noe imellom. 

Også ofte kalt "enebolig i rekke"... Eller "glorifisert rekkehus" som jeg velger kalle det. 

Anonymkode: aadfa...c93

• Liker 1
Skrevet

Jeg mistenker at noen ikke vet forskjell, at noen vet forskjellen men bommer på avkrysningsbokser når de legger inn informasjonen, og at noen legger inn i feil kategori med vilje, for å lettere bli sett, men det er større risiko forbundet med å bli oversett av dem som søker spesifikt etter drømmeheimen, enn fordeler i å bli tilfeldig oppdaget av dem som bare titter på måfå.

Dette uvesenet forekommer ved salg av mange slags varer, synes jeg å ha lagt merke til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er ikke kjede enebolig

når jeg velger kategori enebolig og så trykker på det jeg tror er en ene bolig står det noen ganger på bilde at det er et rekkehus eller tomannsbolig

Anonymkode: 5bf04...033

Skrevet

kvalifiseringen har blitt endret for et par år siden, det er nå nye regler. Man MÅ ikke lengre ha en garasje/bod imellom for å bli kalt kjedet enebolig eller enebolig i et kjede. Men man må fortsatt ha eget tak. 

Her jeg bor, var det en del av tomannsbolig som ble solgt i 2019 som tomannsbolig, og ble solgt igjen i 2021 som "kjedet enebolig". 

Anonymkode: f6a3e...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...