AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #1 Skrevet 13. desember 2023 Jeg er godt voksen, skilt i to år og er i nytt forhold. Ekteskapet var av det psykisk voldelige slaget og ting var ordentlig stygge etter bruddet. Etter noen måneder, fant vi en slags fredsavtale som har fungert greit fram til nå. Men den siste tida har han begynt å innvadere livet mitt på en måte jeg får helt noia av! Jeg vil bare flytte langt unna og gi blaffen i alt og alle, inkludert ungene pga det her. det begynte med at han var på date med søstera til kjæresten min! Jeg tenkte det kunne være tilfeldig, men plutselig har han invitert venner av meg på middag. Vært hos dem og. Han har begynt å gå på samme trening jeg går, vært på enda en date med en kusine av kjæresten min og begynt å henge rundt på de samme stedene jeg gjør. Fra kirken til trening til stamkafé. Han igler seg inn på alle som kjenner meg. hva i all verden gjør jeg nå? Det nytter jo ikke å snakke med han, og tydeligvis heller ikke de jeg trodde var venner av meg. Anonymkode: 3959b...292
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #2 Skrevet 13. desember 2023 Han bruker de rundt deg som Flying Monkeys, et begrep som bruker om de narssisster og psykopater bruker som "dukker" for å fortsette psykologisk mishandling og maktutøvelse mot deg. Ta en alvorsprat med dine nærmeste og fortell at han mishandlet deg i forholdet og at sånn han holder på nå er å manipulere andre og at de bør passe seg for egen del og be de kutte han ut for å ta hensyn til deg og det han utsatte deg for. Føler med deg, forferdelig når man først har hatt en sånn person i livet så gjør de mye for å fortsette å fucke opp til de finner et nytt offer. De er parasitter vanskelig å bli kvitt. Lei meg for det du har vært gjennom og det du er gjennom nå, jeg håper du får hjelp hos psykolog. Der kan man også få verktøy for hvordan håndtere sånne personer, men det beste og viktigste og egentlig eneste effektive er å få personen totalt ut av livet sitt og om det betyr at du må kutte kontakt med noen venner som ikke vil kutte ut han så får det bare bety det! Det viktigste er at du beskytter deg og ditt liv fra han og ikke gir han tilgang til å invadere deg via omgangskretsen din Anonymkode: 2e2fb...1f3 3 3
Lofilteret Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Huff, jeg trodde slikt bare skjedde på film. Det kan vel hende at folk ikke vil tro på deg om du forteller hvordan han er og hva han gjør. Fordi det er så uvirkelig. Jeg håper du har god støtte i kjæresten din og at eksen din snart ser at slaget faktisk er tapt (og jeg håper han driter seg skikkelig ut!).
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 Jeg har snakket med disse vennene før om ting. Så de vet hvordan det har vært. De var der hele veien under bruddet og meklingen etterpå og har sett hvordan han holdt på. Så jeg forstår ikke at de ikke skjønner hva han driver med. Anonymkode: 3959b...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå