Gå til innhold

36 år, får fremdeles spontane ereksjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 år gammel, singel, og har irriterende stor sexlyst fremdeles. Blir lett "tent" og får ereksjon ut av det blå. Hadde håpet det skulle gi seg noe med alderen.  Hverken  veltrent eller spiser spesielt sunt

Anonymkode: 55c30...d51

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har kjæresten min på 48 og. Tror ikke det er så unormalt

Anonymkode: 24101...a08

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det viser at du er kar.  Ikke unormalt i det hele tatt.  Noen klarer ikke få den opp når de vil. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig spesielt. Særlig om det er i situasjoner som ikke er seksuelle

Anonymkode: 5e452...35f

• Liker 1
Skrevet

Samme problem 33 år og singel.

Anonymkode: 250d2...3dd

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Veldig spesielt. Særlig om det er i situasjoner som ikke er seksuelle

Anonymkode: 5e452...35f

Neida. Det trenger ikke trigges av noe seksuelt eller erotisk. 

Fikk det en gang av å se silhuettetten av en fin dame med hestehale åpne en garasjeport, så det fra siden 

Endret av Kryneren
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kryneren skrev (8 minutter siden):

Neida. Det trenger ikke trigges av noe seksuelt eller erotisk. 

Fikk det en gang av å se disketten av en fin dame med hestehale åpne en garasjeport, så det fra siden 

Håper du mener silhuetten? Ikke disketten 💾

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper du mener silhuetten? Ikke disketten 💾

Ja. Takk 🙃

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er 36 år gammel, singel, og har irriterende stor sexlyst fremdeles. Blir lett "tent" og får ereksjon ut av det blå. Hadde håpet det skulle gi seg noe med alderen.  Hverken  veltrent eller spiser spesielt sunt

Det gir seg med alderen ja men om du er som meg har du minst 10 år til før du er i stand til å merke at det roer seg. :)

Har ingen god råd mens du venter, annet enn å nyte den mens du har den. Om du har tida til det kan du godt sette av 6-60 minutter til en daglig runk. :)

• Liker 1
Skrevet
blaffen skrev (10 minutter siden):

Det gir seg med alderen ja men om du er som meg har du minst 10 år til før du er i stand til å merke at det roer seg. :)

Har ingen god råd mens du venter, annet enn å nyte den mens du har den. Om du har tida til det kan du godt sette av 6-60 minutter til en daglig runk. :)

Gir den seg helt når man nærmer seg 50, mener du?

Anonymkode: cebb3...db8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gir den seg helt når man nærmer seg 50, mener du?

Anonymkode: cebb3...db8

Kan bare snakke for meg selv men den har gått fra 'uendelige mengder med ståpikk' til 'vrient å få til mer enn to knull på en dag'.

Det er fortsatt mye ståpikk igjen, det er bare mindre enn den overfloden jeg hadde før.

• Nyttig 1
Skrevet
blaffen skrev (13 minutter siden):

Kan bare snakke for meg selv men den har gått fra 'uendelige mengder med ståpikk' til 'vrient å få til mer enn to knull på en dag'.

Det er fortsatt mye ståpikk igjen, det er bare mindre enn den overfloden jeg hadde før.

To pr dag ser da ikke lite. Men hvis man er vant med mer så....

Anonymkode: 702c7...16e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel vanlig? Jeg er 37 og skjedde meg senest i dag på bussen. Våkner de fleste dager opp med morrabrød.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

To pr dag ser da ikke lite. Men hvis man er vant med mer så....

Anonymkode: 702c7...16e

To per dag en en mulighet, ikke en nødvendighet. ;)

Den var mer påtrengende før. Skulle lite til før den ble stiv. Nå var jeg ganske flink til å tenke på noe annet da så jeg har sluppet unna de flaue opplevelsene med upassende bul i buksa. Derimot kunne jeg bare glemme å sovne uten en utløsning. Når du ligger der i mørket og prøver å spinne ned hjernen så melder fort tanken på sex seg. Så da blir det en runk da.. Nå kan det gå både 3 og 4 dager uten at jeg tar en sove-runk.

Skrevet
blaffen skrev (55 minutter siden):

Tja...  jeg har så vidt passert 70 (jada, det finnes også gamlinger her inne), men har aldri fått ereksjon ut av det blå. Derimot våkner jeg hver eneste natt med en bankende boner så det er absolutt liv i den enda. Den har heller aldri sviktet meg når jeg trenger den 🙂 .
Hold dere litt i form så presterer dere langt opp i alder, noe min yngre kone setter stor pris på.

Anonymkode: ea30b...100

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er nok ikke veldig uvanlig det, men er det ekstremt lyst som har har vært der, så er du kanskje bare en veldig seksuell person

Jeg er selv 39år, og lysten er som om jeg var 18, frustrende når man ikke får utløp for det! Men desto bedre når man finner noen med lik energi, da har man mye å gi😊 

Men sånn generelt har det vært en forbannelse når jeg har over gjennomsnittet sexlyst, for det bør være en balanse der, og er man over gjennomsnittet kåt, så blir utvalget mindre, hvis man ønsker en relativt lik dynamikk der 

• Nyttig 1
Skrevet
Artmo3 skrev (29 minutter siden):

Det er nok ikke veldig uvanlig det, men er det ekstremt lyst som har har vært der, så er du kanskje bare en veldig seksuell person

Jeg er selv 39år, og lysten er som om jeg var 18, frustrende når man ikke får utløp for det! Men desto bedre når man finner noen med lik energi, da har man mye å gi😊 

Men sånn generelt har det vært en forbannelse når jeg har over gjennomsnittet sexlyst, for det bør være en balanse der, og er man over gjennomsnittet kåt, så blir utvalget mindre, hvis man ønsker en relativt lik dynamikk der 

Vær forsiktig med hva du ønsker deg, heter det for en grunn 😅😉 

Det har nok min kjære fått oppleve. Han kommer fra mange år som singel med sporadisk sex og et forhold/ekteskap som var knusktørt. Han har selv relativt høg lyst, som vil si han har lyst å komme hver kveld før søvn, helst sex. Men så møtte han meg. Og godt mulig jeg går han en høg gang på den fronten. Jeg får ikke nok av han og er klar når som helst, omtrent hvor som helst. Han har bikket 40 og trenger litt pause mellom rundene, og etter 3-4 utløsninger er han egentlig ferdig for dagen. Oppbrukt rett og slett. Jeg kunne tenke meg mer.

Anonymkode: 685ad...0af

• Hjerte 1
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Vær forsiktig med hva du ønsker deg, heter det for en grunn 😅😉 

Det har nok min kjære fått oppleve. Han kommer fra mange år som singel med sporadisk sex og et forhold/ekteskap som var knusktørt. Han har selv relativt høg lyst, som vil si han har lyst å komme hver kveld før søvn, helst sex. Men så møtte han meg. Og godt mulig jeg går han en høg gang på den fronten. Jeg får ikke nok av han og er klar når som helst, omtrent hvor som helst. Han har bikket 40 og trenger litt pause mellom rundene, og etter 3-4 utløsninger er han egentlig ferdig for dagen. Oppbrukt rett og slett. Jeg kunne tenke meg mer.

Anonymkode: 685ad...0af

Opps. :o

Kanskje han bør eksperimentere med å *ikke* komme? Om dere holder på til begge kommer så kanskje han bør stå over annen hver orgasme for sin egen del? Bare en ide..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

48år, og like lysten som når jeg var 18. Kan gå 12x en formiddag. 

Bare å holde seg i form. 

• Nyttig 1
Skrevet

Du er helt normal. Det er ikke sexlysten, men hvordan menn skaffer seg sex som skal tas til etterretning.

Anonymkode: b5fbd...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...