Gjest Lizbet Skrevet 7. november 2002 #1 Skrevet 7. november 2002 Kan noen hjelpe meg med treningsmotivasjon!?? Skulle forøvrig vært å trena nå...hva gjør jeg? Sitter her på KG og drøyer alt annet.... Kom motivasjon og treng deg på....her skal du motstand finne!
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. november 2002 #2 Skrevet 8. november 2002 Kan ikke hjelpe deg så veldig, motivasjonen må komme fra deg selv. Hvis du virkelig VIL trene, så drar du på trening. Så enkelt er det!
Gjest LilleMeg2 Skrevet 10. november 2002 #3 Skrevet 10. november 2002 Motivasjonen min er en mann *ler* har fungert greit ...til det skjærer seg litt mellom oss da - da er det fort å bli deppa og trøstespise (så kanskje ikke en mann er noen god motivasjon )...men jeg er i alle fall motivert nå... Tenk på julebordsesongen da ...en kjole du vil ha eller noe ...så legger du deg litt i selen og trener masse til det passer ....kanskje det motiverer ? Lykke til Lille Meg2
Gjest Ada=) ikke innl. Skrevet 11. november 2002 #4 Skrevet 11. november 2002 Hei! Jeg skrev her med samme tema for en stund siden, og fikk en del gode svar (hvis du er flinkere enn meg til aa soke, saa kanskje du finner det, jeg finner aldri noen ting med den sokefunksjonen, jeg...) Det svaret som faktisk hjalp meg masse var aa tenke paa hvor godt det er naar man blir skikklelig stol (skal ikke vaere en o, nei :-? ) etter trening! Naar den stole folelsen forsvinner, saa motiverer det meg masse til aa dra ut og trene litt igjen!! Det er saa utrolig god folelse, aa vaere stiv og stol i kroppen etter trening -SUPERT Jeg skal faktisk ta meg en joggetur senere i dag, jeg!! (skal bare vente til sola gaar ned, det er 38 grader her i dag ) klemmer fra Ada
Gjest lilletroll Skrevet 11. november 2002 #5 Skrevet 11. november 2002 Jeg bare juksetrener med et av disse vindunderbeltene som gjør at jeg bare kan sitte i ro og se tv samtidig.....får jo ikke bedre kondisjon av det eller blir sprekere, men mitt mål er å finne igjen den flate magen jeg hadde før....og min motivasjon er at det faktisk virker!!! Jeg ser bedring og da gjør jeg det gjerne igjen for at det skal bli enda bedre:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå