Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes aluminiumsklorid deodoranten klør og stikker nå sinnsykt! Får ikke såve den natten jeg tar den på, men til gjenjeld svetter jeg ikke under armene på tre døgn :)

Er det kun jeg som syns den klør og stikker??

Er det noe som hjelper mot stikkingen?

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei den gjør det. Prøv å bruk litt mindre. Det er ikke mye som skal til. Og ikke, ikke, ikke barber deg under armene før du bruker den.

Skrevet

Den klør litt med meg og, men ikke slik at det er plagsomt.. Kan være lurt å ikke barbere seg under armene et par dager før du tar den på, slik at huden ikke blir så følsom :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Heeelt tørr hud under armene før du påfører minimerer ubehaget. Litt vanskelig å få til hvis man først er plaget av svetteproblem, men er huden helt, helt tørr kjenner man ikke noe.

Gjest Jalileh
Skrevet

Den stakk på meg i begynnelsen, men nå har jeg blitt herda. :ler:

Ikke glem at du helst ikke skal barberer armhulene før 2 dager før du påfører denne. Hvis du er nybarbert...DA svir det da. :overrasket:

Skrevet

Kan man barbere etter man har påført den da?

Skrevet (endret)

Om du barberer etter du har påført, "drar" du jo av ganske mye av virkningen...

Er enig med deg trådstarter at aluminiumsklorid stikker veldig mye når du påfører den, og ømfintlig hud bør ikke benytte dette produktet.

Innlegget er endret. Reklame for eget foretak samt spaming er ikke tillatt. Reglene

Ønsker du informasjon om annonsemuligheter på Kvinneguiden finner du kontaktinformasjon HER

lillesky - moderator

Endret av lillesky
Skrevet

Jeg er enig at den stikker en del. Jeg pleier å ta med meg et eller annet å klø med før jeg sovner.. Men utrolig hva man vender seg til. Jeg begynte med aluminiumsklorid våren ifjor, den funket ca tre dager i starten. Nå påfører jeg det ca annenhver uke, man svetter mindre etterhvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...