Chomsky89 Skrevet 13. desember 2023 #1 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg var aldri fan av badekar, men jeg har likevel lagt merke til at det blir et sjeldnere å sjeldnere syn i hus på vertfall mitt hjemsted. En Megler med lang fartstid i gamet fortalte meg at han ikke har sett en eneste badekar i noen av de 11 husene han har solgt i år. Noe som ville vært utenkelig på 90-tallet. Hva tenker dere er årsaken til at badekaret er på vei til å bli en greie for spesielt interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 13. desember 2023 #2 Del Skrevet 13. desember 2023 Et badekar tar stor plass. Nå kan man frigjøre den plassen ved å kjøpe badekar man kan pakke sammen. Et badekar blir ofte brukt av små barn. Pusser man opp etter småbarnsårene, så kan det hende de fjerner badekaret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. desember 2023 #3 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg har ikke tenkt på hvorfor. Men nå klarer jeg ikke å la være å gruble på det. Jeg tror det er en av de tingene er populære i bølger. Når mange nok har badekar, slutter det å bli noe spesielt, fint eller staselig, det blir vanlig. Og man gidder ikke å bruke det mer. Så lever man i mange år uten badekar, og så får man lyst på det (igjen), og skaffer seg det om man kan. Plasshensyn, som nevnt over, har sikkert mye å si i små til mellomstore leiligheter. Men store boliger burde ha plass. Hvis man har stort hus, men velger bort badekar, mistenker jeg at beboerne har dårlig tid, eller synes de har dårlig tid, og lange avslappende bad er ikke noe for dem. Bare spekulasjon fra min side, altså. Jeg har aldri hatt badekar, men alltid hatt lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå