Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi en liten oppmerksomhet til en venninne i år. Hadde tenkt å gi det lille pepperkakehuset til kahler, men det er helt utsolgt her omkring. 

Hva hadde du blitt glad for å få av en venninne? Vi er voksne, hvis det har noe å si.

Anonymkode: 8d911...8c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en ekstra fin julekule eller to? 

Anonymkode: a3e96...9ec

Skrevet

Øredobber, sminke, lue/votter, fint krus for eksempel er noe jeg hadde syntes var koselig.

Anonymkode: 1f552...e43

Skrevet

Jeg fikk det medium pepperkakehuset til kahler  i gave i fjor og ble veldig skuffet. Vet at det er dyrt men det er overhodet ikke min stil.

Hvis venninnen din har sagt at hun ønsker seg akuratt det så kan du kjøpe det men syns ikke det er noe å gjette på, hvertfall ikke uten byttelapp. Kjøp heller noe du vet hun trenger:) 

Anonymkode: a7419...b4c

Skrevet

Jeg kan jo fortelle hva jeg har gitt til venninner diverse år, kanskje det gir noen ideer:
Venninna mi som strikker har fått en sånn pen strikkebolle i tre ett år, hun har også fått en juletrekule som ser ut som et garnnøste(på nille tror jeg). Hun elsker pokemon og er mye på farten, så ett år fikk hun en nødlader til telefonen som ser ut som en pokeball.

Ei anna venninne elsker planter men har for lite lys til dem, så jeg kjøpte henne en slags hengende lykt som gav kunstig sollys til planten man satte inni, så nå rullerer hun dem og de trives mye bedre.

En annen venninne har fått en liten kurv med eplemost, fancy ost, kjeks, 4pk med små glass med syltetøy, honning og sjokoladetrøfler.

En tredje elsker hudpleie men jeg bor for langt unna til å vite mer nøyaktig, så hun har fått gavekort på lyko + et puslespill i tre jeg fant på nett(hun liker puslespill).

En fjerne har fått alopecia, så har kjøpt ulike typer hodeplagg + eyelines i ulike farger for hun bekymret seg for å ikke kunne variere så mye uten hår.

Anonymkode: c4f53...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...