Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en virvel I bakhodet,på vei ned i bakhodet.

Er så irriterende  for hvis jeg ikke føner og sprayer så ser du den .

Ser nesten ut som et parti med lite hår,men er bare akkurat der virvelen er,flere som har en slik i bakhodet?

Tips til hvordan skjule?

Dere som har,ser det ut som om dere har mindre hår der virvelen er?

Anonymkode: 27554...4e3

Skrevet

Bare meg som har virvel/skille???🤣

Skrevet

Jeg har også en stor spiral virvel. Det er genetisk. Lengre hår skjuler det.

Anonymkode: 4c757...280

Skrevet

Jeg har også en sånn, ser nesten ut som en måne, utrolig irriterende 🙄 Har spurt flere frisører, ingen som kan gjøre noe med det. Løsningen har for min del blitt å gå med håret oppsatt.

Anonymkode: 88f05...51d

Skrevet

Har sånn jeg og. Klarer å skjule den en time eller to etter jeg har stylet håret, men uansett hva jeg gjør dukker den snart opp igjen 😠

Anonymkode: 8c5ed...694

• Nyttig 1
Skrevet

Her også.. På meg sitter den litt bakenfor issen, det ser utrolig dumt ut. Må tupere og ordne noe veldig for å dekke til, men den kommer frem etter 10 minutter. 

Anonymkode: 514b8...5dc

Skrevet

Klipp deg oftere eller bruk spray for å manipulere den

Anonymkode: 610da...087

Skrevet

Langt hår, hyppig hårvask, føning, gjerne opp ned og tuppering og deretter spray. Da er det ok i to dager.

• Nyttig 1
Skrevet

Har også det. Helt jævlig, og det ser ut som jeg har en elv i bakhodet. Har i tillegg mørkt hår, så den sees ekstra godt. 

Som en annen her skriver, tuperer jeg den bort. Hver dag, men min klarer jeg å skjule hele dagen. 

Tuperer en rad med hår, sprayer fra baksiden, tuperer en til, sprayer, tuperer enda en, sprayer, og så kanskje en til. Etter det lar jeg hårsprayen tørke litt før jeg børster alt pent ned og sprayer over. Rører ikke håret der oppe i løpet av dagen. Ellers går jeg mye med det i flette, klipe eller hestehale. 

Har lurt på om det er mulig å tatovere huden mørk akkurat der hvor kvervelen er, men hvis jeg, bank i bordet, en dag skulle bli skallet hadde det sett veldig rart ut. 

Anonymkode: 26705...978

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klipp deg oftere eller bruk spray for å manipulere den

Anonymkode: 610da...087

Det synes jo bedre på kort hår, så hyppigere klipping er en dum ide!

Anonymkode: 63149...528

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har også det. Helt jævlig, og det ser ut som jeg har en elv i bakhodet. Har i tillegg mørkt hår, så den sees ekstra godt. 

Som en annen her skriver, tuperer jeg den bort. Hver dag, men min klarer jeg å skjule hele dagen. 

Tuperer en rad med hår, sprayer fra baksiden, tuperer en til, sprayer, tuperer enda en, sprayer, og så kanskje en til. Etter det lar jeg hårsprayen tørke litt før jeg børster alt pent ned og sprayer over. Rører ikke håret der oppe i løpet av dagen. Ellers går jeg mye med det i flette, klipe eller hestehale. 

Har lurt på om det er mulig å tatovere huden mørk akkurat der hvor kvervelen er, men hvis jeg, bank i bordet, en dag skulle bli skallet hadde det sett veldig rart ut. 

Ha ha en elv🤣🤣godt beskrevet ,slik ser det ut hos meg også.ser det også ut hos deg at det på en måte er mindre hår der,?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå fikk jeg en ide! Hva med sånn spray som er for å skjule grått hår/ettervekst?

Anonymkode: 61ebd...c88

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 22.12):

Ha ha en elv🤣🤣godt beskrevet ,slik ser det ut hos meg også.ser det også ut hos deg at det på en måte er mindre hår der,?

Ja, absolutt. Er jo et tydelig skille der hvor hodebunnen lyst hvitt mot det mørke håret. ☹️ Tupering er det eneste som fungerer for meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 23.12):

Nå fikk jeg en ide! Hva med sånn spray som er for å skjule grått hår/ettervekst?

Anonymkode: 61ebd...c88

Det er sikkert mulig! Snakka med ei i dag om det (sikkert inspirert av denne tråden), og hun sa hun brukte spray som egentlig er for men som begynner å få måne. Noe å prøve! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde alle hadde det og måtte gre håret over 

Anonymkode: 3abd8...638

• Nyttig 1
Skrevet

Anonymkode: 211f8...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...