Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er såå avhengig av å  poste ting  på fb, hver dag,  enten det er ting han gjør, noen han mener, han  skriver mye og lager videoer der han skryter veldig av seg selv og sitt liv.   Han har over to tusen damer og de fleste er single, og tror han er er singel. Han får sååå mange kommentarer som gjør at  han  er avhengig, det er såå mye ros og komplimenter om hvor fantastisk han er, hvor god, hvor fin , og flink han er!   Damer vil gifte seg med han,  komme på besøk , på leir , på vafler  lage kjøttkaker og fiske kaker til han .  Han later som han er så alene og så ensom og ikke har noen å snakke med eller ser mennesker . Selv om jeg kommer til han hver helg og ringer han hver kveld. 

Han får masse meldinger, de ringer han og sender nakenbilder osv. Dette er veldig ødeleggende for forholdet vårt,  Han vil ikke at noen skal vite om meg, så om jeg kommenterer noe som kan avsløre at vi er sammen blir det slettet straks. Han sier han vil ha alle disse damene på vent. Og han får boostet sitt ego. Han får et dopamin rush hver gang han poster noe når det er flere hundre som hjerter og kommenterer.  Jeg føler han ikke er min , men alle de andre sin , han har blodfans og et publikum å underholde, alle disse single damene. Jeg er ikke nok for han.   Han er uføretrygdet og facebook er hans vindu mor verden og tidsfordriv .Jeg hadde ikke hatt noe i mot det om det var kamerater/ venner / familie som reagerte på alt han legger ut, men her det det ikke det , Det er kun single damer som slever etter han , og han elsker det. Og han lyger til meg om alle disse meldingene og at han ikke snakker med noen, det VET jeg at han gjør. Tidligere i år kom en av damene fra fb som tok kontakt med han på besøk og bodde hos han to uker.  Bare to uker etter jeg hadde vært der. Han trodde hun skulle være så mye bedre enn meg. 

Jeg synes sosiale medier er så ødeleggende for forhold.  Han er på tlf på fb når vi er sammen og er livredd for tlf sin, Tar den med på do og sover med den under hodeputen når vi er sammen.  Det blir mye misttilitt og folk tror at gresset er så mye grønnere på andre siden og at damer bare er et tastetrykk unna.   Det var bedre før sosiale medier kom ja.  Hva mener dere?

Anonymkode: 31b6d...50f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke at du gidder å være sammen med denne taperen.

Anonymkode: c406e...b38

• Liker 8
  • Nyttig 24
Skrevet

Jeg vil også gjerne fiske kaker. Hvor foregår det? Kan du spørre kjæresten din om noen gode fiskesteder?

Anonymkode: 0b0f9...219

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Åh hjelp. Dette håper jeg inderlig er trolling.

Anonymkode: 911f3...b9a

• Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke at du gidder. Men jaja. Kos deg med den fyren. Nytter ikke å sitte å klage på sånne, for du velger jo å være sammen med han. 

Anonymkode: e4458...3ad

• Liker 5
Skrevet

2/10 - Ble bonuspoeng fordi du gadd å bruke 5 minutter av livet ditt (som du aldri får igjen) på å skrive et lenger innlegg enn et vanlig trolleinnlegg.

• Nyttig 2
Skrevet

IMG_0473.jpeg

Anonymkode: 64b84...b19

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

ts her: FAKTA OG IKKE TROLLING!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, du er 25 og han er 50 og har ræva full av penger da. Golddigger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis dette er fakta bør du bli singel eller gå på let etter ny type asap, og ikke la deg behandle som den største drittklumpen på bakken. 

• Liker 5
Skrevet

Hvis dette er fakta er det noe riv ruskende galt med deg om du finner deg i dette!!!!! Hva faen .. 50 år og oppføre seg sånn? Tydeligvis flau over deg også .. Fuck off hadde jeg sagt 

Anonymkode: e7c12...885

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Huff, du kan få mye bedre 💜

Anonymkode: 49ff5...e21

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ok, du er 25 og han er 50 og har ræva full av penger da. Golddigger.

tS HER: Nei, er 47 og han har ikke mye penger !!!!

Skrevet

Du kaller han for kjæreste, og det er vel egentlig å overdrive. Han er elskeren din, og har et liv på Facebook.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

og fiske kaker

fiske kaker 

vs

fiskekaker 

.... ikke helt en og samme ting 🤣

Anonymkode: 8c12c...761

Skrevet

Ikke er han grei med barna dine heller, jfr julaftentråden din.

Det er ikke farlig å være alene! Spesielt ikke når alternativet er denne drittsekken her.

Anonymkode: ff844...283

Skrevet

Det er HELT FRIVILLIG å være sammen med ham. 
Du velger dette selv HVER dag. 

Slutt å klage eller avslutt  forholdet -
Han endrer seg ikke, han har det helt glitrende med deg som en logrende hund rundt ham og masse damer på nett.

Anonymkode: 40403...0a7

• Liker 3
Skrevet

Han er søppel. Dump han. Kan være greit å "offentlig" slå opp på Facebook profilen hans mens han sover også (da får det ligget der lengst mulig):

"Nå har du latt som at du har vært singel i ett år mens vi har vært sammen og flørtet med en drøss andre damer. Nå blir du endelig singel og andre damer kan få finne ut hva slags søppelmann du er"

Når skal damer begynne å verdsette seg selv og ikke synke så lavt?

• Liker 1
Skrevet

Problemet er vel neppe sosiale medier men at han oppfører seg som om han er singel. 

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (11 minutter siden):

Problemet er vel neppe sosiale medier men at han oppfører seg som om han er singel. 

Men han er jo singel, alle unntatt ts vet jo det.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...