Gå til innhold

Antrekk til julelunsj med jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Noen som har forslag til antrekk til julelunsj med jobben? Blir nok en kort, rolig affære - alle kommer med partnere og eventuelle barn. Er så usikker på hva jeg skal ha på meg 😂 Vurderte kjole eller skjørt, men er/har vært syk i en lengre periode så det utgår. 

Har for eksempel sorte jeans, støvletter og en rød bluse - passer det fint for julelunsj med kollegaer? Blusen er nokså lik denne: Tie Neck Lantern Sleeve Blouse, Elegant Solid Blouse For Office & Work, Women's Clothing

Har også en julerød, off shoulder strikket genser som er veldig fin og viser delvis frem tatoveringene mine på ryggen (😇), men usikker på om det blir for casual.. Tenkte da det med sorte jeans og støvletter også. Ligner veldig på denne, bare kortere:

Cozy time offshoulder strikkegenser. Modellen er 170 cm og har på seg str. S.

Anonymkode: a0317...d6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blusen!

Anonymkode: dc638...f4c

Skrevet

Blusen. Det er passe pyntet og passe formelt. Den på bildet var forresten veldig fin!

Anonymkode: 14530...765

• Liker 1
Skrevet

Blusen. Hvis du har gull(farget) smykker til vil det bli veldig julestemning🥰

Anonymkode: 46d67...60a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blusen. Det er passe pyntet og passe formelt. Den på bildet var forresten veldig fin!

Anonymkode: 14530...765

Den på bildet er fra Temu - bare google rød bluse med sløyfe så kommer den opp, aner dog ikke om den butikken er bra eller ikke 😂

Anonymkode: a0317...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...